Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Siemka! Tryb awaryjny


BoooM

Rekomendowane odpowiedzi

1.9tdi Nowe turbo, Nowy n75, węże wszystkie sprawdzone bo samochód wraca do mechanika już któryś raz. Samochodzik miał robiony program na 130 kucy bodajże. Caly czas wpada w tryb awaryjny , a na vagu pokazuje tylko ze za duże ciśnienie w dolocie... I można się pochlastac z rozpaczy xd co tu teraz robić i czego szukac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.9 tdi są na wg i na vnt, mowa tu o jakim motorze? Bo w opisie masz 1,8T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może egr sie nie otwiera albo wcale nie otwiera i ciągnie za dużo świeżego powietrza, albo przepływka sie kończy. To tak na szybko

Edytowane przez januszm41
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak na szybko nie pisz takich głupot bo akurat jakby się nie otwierał to problemu by żadnego nie było, gorsza sprawa jakby się nie domykał, ale to w tym przypadku to raczej nie w tym sęk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo nowe tzn po regeneracji? Może ktoś źle włożył pierścień w turbinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko jak do tej pory to nie wiadomo o jaki silnik chodzi, a co za tym idzie nie wiadomo jakie turbo, więc można sobie pogadać o d...e Maryny :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga druga turbina po regeneracji i dalej zbyt duże ciśnienie , silnik AVB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak na szybko nie pisz takich głupot bo akurat jakby się nie otwierał to problemu by żadnego nie było, gorsza sprawa jakby się nie domykał, ale to w tym przypadku to raczej nie w tym sęk

to zadne glupoty.

w moim bke jak sie wogole nie otwiera (mam elektryczny i moge go odlaczyc dla testu) to za pare set metrow wywala blad na desce i jest notlauf.

wiec jak nie wiesz to nie pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak na szybko nie pisz takich głupot bo akurat jakby się nie otwierał to problemu by żadnego nie było, gorsza sprawa jakby się nie domykał, ale to w tym przypadku to raczej nie w tym sęk

to zadne glupoty.

w moim bke jak sie wogole nie otwiera (mam elektryczny i moge go odlaczyc dla testu) to za pare set metrow wywala blad na desce i jest notlauf.

wiec jak nie wiesz to nie pisz.

Potwierdzam, zdarza sie to w samochodach od 2004 roku i wcale nie musi to być egr ze wtyczką elektryczną, zwykłe też tak mają. Po zaślepieniu notlauf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


w moim bke jak sie wogole nie otwiera (mam elektryczny i moge go odlaczyc dla testu) to za pare set metrow wywala blad na desce i jest notlauf.

wiec jak nie wiesz to nie pisz.

Masz notlauf czyli przeładowanie czy tryb awaryjny? Bo tryb awaryjny może być z wielu powodów, a tu kolega pisze, że ma zbyt duże ciśnienie w dolocie, a tak nawiasem mówiąc jak wtyczkę odłączysz do "twoich testów" to zwykle to skutkuje zapisaniem się błędu w sterowniku. Wyczytałeś gdzieś żeby kolega pisał, że wtyczkę do testów odłączył? Czytałeś temat od początku?


Potwierdzam, zdarza sie to w samochodach od 2004 roku i wcale nie musi to być egr ze wtyczką elektryczną, zwykłe też tak mają. Po zaślepieniu notlauf.

Zwykle egr nie ma wtyczki elektrycznej, ma ją natomiast zawór, który nim steruje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, tak się tylko zastanawiam czy jak autko było strojone na starej turbinie która powiedzmy nie była pierwszej młodości i teraz po założeniu bardziej sprawnej czy też nowszej w sensie wieku może po prostu to nie grać ze sobą tak jak powinno. chodzi mi o tego "c*paa" względem "nowej" turbiny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi to podstawa, bo na razie to tylko gdybanie.Nie rozumiem, dlaczego jeżeli ktoś program zrobił nie ogarnie tematu, no chyba, że ktoś zapodał gotowca i położył na to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam możliwości zrobienia logów :) więc pozostaje gdybanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pokazuje za duze to przyjrzyj sie sztandze turbiny (w AVB jest vnt). Zobacz czy gruszkadobrze pracuje, najpierw sprobuj podniesc sztange palcami (na wylaczonym silniku), jezeli unosi sie do gury na odlieglosc okolo 1,5-2cm to ok. Potem odlacz wezyk od gruszki, podlacz do gruszki nowy wezyk i zaciagaj nim powietrze albo ustami albo wieksza strzykawka, jezeli sztanga podnosi sie na podobny zakres co palcami i ,co najwazeniejsze, nie opada z powrotem to tez jest ok. Jezeli sztanga przy dmuchaniu bedzie opadac albo ledwo sie podnosic to znaczy ze gruszke masz do wymiany bo nie steruje spalinami i silnik nie ejst w stanie regulowac cisnienia. jezeli zas sztanga nie rusza sie pod palcami w gore to znaczy ze masz zapieczone kierownice i trzeba rozebrac turbo i przeczyscic zmienna geometrie. bez logow tylko tyle przychodzi mi do glowy.

Edytowane przez Bedzial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...