Toskańczyk Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Cześć, jak jest u was z napinaczem paska wielorowkowego, też tak mocno pracuje czy delikatniej? jestem świerzo po wymianie i nie wiem jak powinno być, a nie chciałbym się za miesiąc dowiedzieć, że napinacz jest do wymiany. Wcześniej stał w miejscu no ale był uszkodzony Czy to jest normalna praca?
piciuok Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Też jestem po wymianie, "bicie" mam takie samo, jak było wcześniej nie pamiętam ale..pewnie tak ma być
OLIVER Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 A sprawdzałeś sprzęgiełko alternatora? ładnie sie ślizga do tyłu ?
paweu1 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Pasek między alternatorem a pompą wspomagania nie powinien tak skakać, sprawdź sprzęgiełko alternatora
piciuok Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 no dobra, ale czy przedlifty AHU mają sprzęgiełko? Podobno nie.
SnOOpie Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Mój alternator ma sprzegiełko. Nawet nie dawno wymieniałem jak zerwał mi sie pasek funkcyjny i ukrzywił napinacz. A wszystko przez zużyte łożyska w alternatorze. Jak sprawdze czy u mnie tez tak drga napinacz to dam Ci znać. Dzisiaj popatrzyłem na swój napinacz i u mnie aż tak bardzo nie drga jak na filmiku. Warto chyba sprawdzić sprzęgło na rolce alternatora. A jeśli u Ciebie go nie ma to można założyć. Był w warsztacie o tym temat. Edytowane 7 Czerwca 2016 przez SnOOpie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się