Skocz do zawartości

SnOOpie

Pasjonat
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SnOOpie

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SnOOpie

1

Reputacja

  1. Panowie, a co w przypadku quattro? Jeden kolega zadał wcześniej pytanie, lecz nie uzyskał odpowiedzi. Problem taki sam jak wszyscy opisują. Załączanie się abs przy delikatnym hamowaniu z małej prędkości i bzyczenie pompy po puszczeniu pedału hamulca. Zadnych bledow, prędkości kół jednakowe. Problem nie pojawia się przy podłączonym kompie. Czujniki przód i tyl dopchane na maksa.
  2. Najprawdopodobniej odkleila Ci się taśma od wyświetlacza. Jest na forum instrukcja jak to naprawić. Wyświetlacze w tych licznikach raczej się nie psują. Wymontuj licznik i sprawdź połączenie taśmy z płytką drukowaną. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  3. Kowi a jak Ci sie sprawuje kamerka cofania? ta z lampką 2w1. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  4. Ok to jak lepiej to ogarniesz to nie nagrywaj teraz. Bo wydaje mi się, że jednak na razie kiepsko psikaja. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  5. Mógłbyś nagrać filmik jak psikaja przy prędkości np. 100 czy 120 km/h? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  6. A przeczytałeś w pierwszym poście ze trzeba wylamac jedno mocowanie żeby taśma ułożyla się na manetkach? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  7. SnOOpie

    Znaczenie ET Felgi

    Felga 8jx16j et35 z opona 205/55 w a4 b5 lift 2.4 v6 zawiecha 1be z przodu jest idealnie równo z nadkolem. Ta sama fela w przedlifcie 1.9tdi zawiecha 1be wystaje z przodu o około 1cm. Można to jakoś wytłumaczyć sensownie? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  8. Post #249 użytkownika glapsson.Tam masz odpowiedź na wszystko. Jak nie masz kostek do taśmy to dobrze siedzą i się blokują kostki zasilające od stacji dyskietek od kompa. Zresztą w poście #249 kolega wszystko opisał. Zmienialem tydzień temu kierownice wg jego instrukcji i wszystko git. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  9. Do przedlifta też nie. Przecież to uniwersalny szajs, który "nie ma prawa" dobrze dzialac nawet. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  10. Ale po co się powtarzasz zamiast trochę poszukać na forum? Jak chcesz wentylowane i większe hamulce to szukasz zaciskow, jarzm, klocków, tarcz i osłon pod 288mm. Wszystko p&p do Twojego auta. Jeśli 288 to za mało to wrzucasz 312 lub 320. O tych hamulcach wszelkie info od linkiem https://a4-klub.pl/index.php?/topic/280460-Montaż-hebli-312-mm-lub-320-mm Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  11. SnOOpie

    Malowanie skory

    Colorlock jak kolega wyżej napisal. Przetestowane. Po pol roku wszystko git.
  12. Wczoraj około 15 na skrzyżowaniu kolo galerii Rzeszów b6 avant rkl z ramka z tylu. Pozdrawiam
  13. Wodzu autko bardzo dobrze wygląda na żywca dzisiaj na Popiełuszki koło Animusza za Tesco się mijaliśmy za późno się zorientowalem że jakieś znajome audi jedzie
  14. Jak Ci mechanik powiedział ze oska skorodowana to jest cały zacisk do rozebrania i regeneracji. To oska od recznego. Jest to i do zrobienia (jak sie ma spawarke i tokarke i umiejętności) i do kupienia. A najlepiej zgłoś sie do dev-a (zadzwon) i temat ogarnie Ci profesjonalnie. Najlepsze wyjście jak masz takiego mechanika co sie za rozebranie zacisku nie weźmie tylko na inny chce zmieniać. A zacisk to masz żeliwny.
  15. SnOOpie

    Korekta licznika

    Zrobisz albo wyzerujesz co jest mega prawdopodobne w liczniku z fisem przed liftem. Temat przerabiany i ciężko ogarnąć nawet przez wgranie softu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...