Jump to content

SnOOpie

Pasjonat
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About SnOOpie

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    Rzeszów

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    2.8 V6
  • Engine code
    APR
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie, a co w przypadku quattro? Jeden kolega zadał wcześniej pytanie, lecz nie uzyskał odpowiedzi. Problem taki sam jak wszyscy opisują. Załączanie się abs przy delikatnym hamowaniu z małej prędkości i bzyczenie pompy po puszczeniu pedału hamulca. Zadnych bledow, prędkości kół jednakowe. Problem nie pojawia się przy podłączonym kompie. Czujniki przód i tyl dopchane na maksa.
  2. Najprawdopodobniej odkleila Ci się taśma od wyświetlacza. Jest na forum instrukcja jak to naprawić. Wyświetlacze w tych licznikach raczej się nie psują. Wymontuj licznik i sprawdź połączenie taśmy z płytką drukowaną. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  3. Ok to jak lepiej to ogarniesz to nie nagrywaj teraz. Bo wydaje mi się, że jednak na razie kiepsko psikaja. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  4. Mógłbyś nagrać filmik jak psikaja przy prędkości np. 100 czy 120 km/h? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  5. A przeczytałeś w pierwszym poście ze trzeba wylamac jedno mocowanie żeby taśma ułożyla się na manetkach? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  6. Felga 8jx16j et35 z opona 205/55 w a4 b5 lift 2.4 v6 zawiecha 1be z przodu jest idealnie równo z nadkolem. Ta sama fela w przedlifcie 1.9tdi zawiecha 1be wystaje z przodu o około 1cm. Można to jakoś wytłumaczyć sensownie? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  7. Post #249 użytkownika glapsson.Tam masz odpowiedź na wszystko. Jak nie masz kostek do taśmy to dobrze siedzą i się blokują kostki zasilające od stacji dyskietek od kompa. Zresztą w poście #249 kolega wszystko opisał. Zmienialem tydzień temu kierownice wg jego instrukcji i wszystko git. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  8. Do przedlifta też nie. Przecież to uniwersalny szajs, który "nie ma prawa" dobrze dzialac nawet. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  9. Ale po co się powtarzasz zamiast trochę poszukać na forum? Jak chcesz wentylowane i większe hamulce to szukasz zaciskow, jarzm, klocków, tarcz i osłon pod 288mm. Wszystko p&p do Twojego auta. Jeśli 288 to za mało to wrzucasz 312 lub 320. O tych hamulcach wszelkie info od linkiem https://a4-klub.pl/index.php?/topic/280460-Montaż-hebli-312-mm-lub-320-mm Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  10. SnOOpie

    Malowanie skory

    Colorlock jak kolega wyżej napisal. Przetestowane. Po pol roku wszystko git.
  11. Wczoraj około 15 na skrzyżowaniu kolo galerii Rzeszów b6 avant rkl z ramka z tylu. Pozdrawiam
  12. Jak Ci mechanik powiedział ze oska skorodowana to jest cały zacisk do rozebrania i regeneracji. To oska od recznego. Jest to i do zrobienia (jak sie ma spawarke i tokarke i umiejętności) i do kupienia. A najlepiej zgłoś sie do dev-a (zadzwon) i temat ogarnie Ci profesjonalnie. Najlepsze wyjście jak masz takiego mechanika co sie za rozebranie zacisku nie weźmie tylko na inny chce zmieniać. A zacisk to masz żeliwny.
  13. SnOOpie

    Korekta licznika

    Zrobisz albo wyzerujesz co jest mega prawdopodobne w liczniku z fisem przed liftem. Temat przerabiany i ciężko ogarnąć nawet przez wgranie softu.
  14. SnOOpie

    Akumulator jaki ?

    Bosch ma jeszcze druga linie akumulatorów, które nie odbiegają ponoć jakością od ori. Tak twierdzi kolega, który pracuje w sklepie i nie ma na nie reklamacji. Sa to akku Kager albo Gigawatt. Dwie nazwy bo zależy z jakiej hurtowni sie zaopatruje. Także nie warto przeplacac jak kolega wyżej pisał 3-5 lat i wymiana.
  15. Smar litowy jak wg etki? Grafitowy, ceramiczny? Czy Ate PlastiLube?
×
×
  • Create New...