Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Centralka LPG


wrc.mm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Gdzie mam szukać centralke w moim przypadku- Stag 300

Mam zamiar kupić interfeis ,ale podobno są opcie co do wtyczki- jaka ma być . Więc musze zobaczyć jakie tam jest gniazdo , ale gdzie tego szukać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj skrzynki z napisem STAG 300 :) musisz ja mieć gdzieś w okolicy zbiorniczka z płynem do wspomagania, bo tylko tam jest miejsce do jej zamontowania w tym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok.

a co z opisem ze powinno sie to ustrojstwo powinno znajdować w suchym ( nie wilgotnym miejscu)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zciagnij gume z tej czarnej kostki co masz od gazu!tej co tam wszystkie kabelki ida!zwykle tam jest schowana!

więc to może być to tak??

a czy można sie pod to podpiąć - jeździć i zczytywać dane ??

tzn, sledzić ciśnienie jakie panuje na listwie LPG. i podobne temu rzeczy .

kabel podobno bedzie długi więc może go starczy żeby go puścić z pod maski do kabiny przez drzwi kierowcy tak??? dobrze mysle??

w taki sposób sie zczytuje mapy tak?? w to sie narazie nie będe bawił , chyba że ktoś poprowadzi mnie za ręke :> są chętni :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna rózne rzczy robić, ale zanim zaczniesz się bawić to proponuję ściągnąć instrukcję obsługi do STAG 300 i poczytać :>

Mapy mozesz zczytywać na postoju ale żeby je dobrze ustawić to juz trzeba w czasie jazdy i najlepiej wtedy mieć kierowcę który będzie pilnował drogi w czasie, gdy ty będziesz sie bawił laptopem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz sprawdzić wszystkie parametry w czasie jazdy.

Ciśnienie gazu, temperaturę gazu i reduktora, czasy wtrysku Pb i Lpg, oczywiście mapy Pb i Lpg, kilka innych pierdół, jeśli jest podpięta lambda to i jej wskazania (przydatne podczas strojenia Lpg).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

interfejsu jeszcze nie mam ,ale szykuje sie teoretycznie do tego zadania, i np. po ściągnięciu tej czarnej gumy, gdzie wchodi tam : 2 wiązki kabelków i jest takie malutkie metalowe gniazdko jakby do kluczyka ,nie ma miejsca na podłączenie laptopa poprzez interfejs.

wszystkie te kabelki puszczone są do czarnej skrzynki skręconej śrubkami, może tam jest gniazdo od LPG ???

cos mi sie nie podoba ten mój stag300. nie znalazłem jeszcze żadnego napisu :stag300 poza ta fakturą od sprzedającego. nie umie tez określić jaka ma moc mój redutor LPG . moze ktoś łaskawy wrzucić pare fotek orginalnego staga300 ???

może wzrokowo to poruwnam??

Hallo !!

Panowie wrzućcie kilka fotek z tego staga gdzie jest te gniazdo. ??

nie wydaje mi sie żeby trzeba było wyciągać jakąś wtyczke żęby można było wpiąć interfejs.[br]Dopisany: 09 Grudzień 2008, 08:39_________________________________________________Mam wrażenie że ja kupiłem auto z LPG i jakąś lewą fakturą na stag 300, ni cholery nie umie znajść tej srebnej skrzyneczki z napisem stag 300 . Mam tą czarna kostke(skrzynke) z czarna guma o, której mowa wyżej z dużą ilością kabelków , ale tam nie ma miejsca na wejście wtyczki interfejs. :confused4:

A co jest w dużej skrzynce stojąc na przeciw auta z prawej strony blisko podszybia - ona jest skręcona śrubkami i tam idzie spora ilość tych kabelków z tej czarnej skrzynki z gumą na górze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pod szyba w czarnej skrzynce to komputer od samochodu.

Jak nie zapmne to spróbuje jutro zrobić zdjęcie mojemu STAGowi i wrzuce razem z opisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pod szyba w czarnej skrzynce to komputer od samochodu.

Jak nie zapmne to spróbuje jutro zrobić zdjęcie mojemu STAGowi i wrzuce razem z opisem.

nareszcie jakiś odzew :good: czekam z niecierpliwością :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc wygląda to tak:

1943c9864ec18412m.jpg

na biało zakreśliłem złącze do interfejsu,

6df1a836402ce8f6m.jpg

Szczerze mówiąc to ciężko nie zauważyć tego sterownika, jeśli rzeczywiście masz w samochodzie cos innego niz na fakturze to szukaj innych "obcych" skrzyneczek z napisami, albo zrób zdjęcie komory silnika i daj na forum, wyznaczy sie nagrodę za znalezienie i pobawimy się w poszukiwanie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za wstawke cobradd :good:

ale tak ślepy nie jestem , nie mam staga300 :confused4: nie wiem co mam , ale mcoś napewno bo jeżdże na LPG

Nie mam fotek , pomysł masz dobry z tym wstawieniem moich fotek i niech szpece ocenią co to za instalka

ale czemu ktoś taki wałek robi z fakturą ???? jakie to może mieć znaczenie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś kupił uzywana instalacje na giełdzie bez faktur i założył a potem załatwił faktury u znajomego gaziarza.

Ostatnio miałem podobny przypadek, kupilismy Lagune i z papierów wynikało, że instalcja była założona dzień przed zakupem, chociaż tydzien wcześniej jak ją oglądalismy to instalcja była i na nowa napewno nie wyglądąla, zresztą kto zakłada instalacje jak ma auto sprzedawać. Bodajże faktura równiez nie zgadzała sie z tym co jest faktycznie w samochodzie, ale najwazniejsze, że auto dobrze jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napis chyba brzmi RANGER 15/3c, ale śladu w internecie po czyms takim nie ma. Proponuje podjechać do jakiegoś gaziarza i spytać, może to jednak nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo dla cobradd :good:

poprawnie napis odczytałeś i słusznie podejrzewasz że to nie to :good:

tak jak sugerujesz podjechałem do gazownika z tą zagadką .chwila zawahania - niepewność , zdziwienie :shocked: takie oczy!!!

ale wybrną z opresji bo rozejżał sie po reszcie auta i znalazł sterownik od LPG - firmy STAG 300!!

a schował sie obok !!!! akumulatora :polew:

a czarną skrzyneczke nazwał alarmem z auta :>

od razu sugerował wjazd na ustawienie itp. ale podziękowałem narazie.

Wiec wszystko jasne - mam STAG-A 300

Także można sie mocno czymś zasugerowac i potem trudno o czyste myśli ,

Teraz jeszcze sobie poruwnam wtyczki i zamawiam interfejs , ogłaszam koniec konkursu :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :hi:

więc posiadam już interfejs i jestem po pierwszym podłączeniu próbnym :)

niestety miałem mało czasu na "zabawe" i nie jestem pewny co zapisalem do pliku na laptop z programu AcGasSynchro na koniec wcisnołemzapisz w : " " i zaapisałem ale teraz w domu nie umie już tego otwożyć :confused4: jest to plik UST 559bajt.

a co do reszty to tak: po podpieciu na całkowicie zimnym silniku wszystko ladnie pracowało przełączenie było ustaw. na !!! 19 *C i tak też sie przełączył jekko bujło silnikiem i spokój teraz nie wiem czy to były ustawienia ze sterownika czy jakieś świeże z tego programu AC

potem po zagrzaniu ruwno wkręcałem ma obroty : było ustawione na 6500 przejście na Pb i też tak sie stało czyli ok :good:

to mnie zadawala :good:

ale jakos nie daje mi spokoju temp . cieczy chłodz. na reduktorze .

na forum można wyczytać że koledzy mają ustawione wartości 40*C i przy +2*C na dworze jada 1,5km i włancza im sie LPG.

Ja mam 20*C i przy tej samej pogodzie jade 4 km. czyli ponad jeszcze raz więcej . termostat wymieniony działa poprawnie przedtem były wahania na wskaźnikiu teraz pięknie pokazuje 90*C

więc długo moi sie zagrzewa ta moja myszka :naughty:

kolega wissnia prosił o screeny , jak powie jak to zrobić to ja jestem chetny do nauki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...