karaluch8 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Saczy mi sie ciągle z wtrysku. Na pewno nie z podkladki. I dzisiaj zamienilem wtryski. Numery te same itd tylko ten co wkrecilem do testu ma końcówkę G. Oryginalnie mam T. Czy mogę tak jeździć? Nic się nie stanie? Z tego co wyczytałem to ten wtrysk ma minimalnie mniejszy otwór. Jak sądzicie? Dodam że tylko jeden zmieniłem.
Hezen Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Jeśli wtrysk ma inną średnice otworków niż pozostałe, to nie możesz tak jezdzić. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 8 Czerwca 2016 przez Hezen
karaluch8 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Jeśli wtrysk ma inną średnice otworków niż pozostałe, to nie możesz tak jezdzić. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Okey. I tak dzisiaj chciałem to zmienić na swój bo i tak, tak samo odpala... Edytowane 8 Czerwca 2016 przez karaluch8
Hezen Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Dlaczego kombinujesz z wtryskami, co Ci się dzieje? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
karaluch8 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2016 Dlaczego kombinujesz z wtryskami, co Ci się dzieje? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Były robione wtryski. Koncowki wymieniane. I ciągle się sączy z tego jednego wtrysku. Wymieniłem podkladki i dalej się leje z tego 1. Zalatwilem od kumpla wtrysk. Zmieniłem, pojezdzilem chwilę i susza. Nie cieknie. Gdzie na tym moim już było by mokro. Widocznie jest źle skręcone i cieknie z korpusu. Ja tak to rozumiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się