wolf525 0 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam, mam problem z innym nabytkiem z naszej rodziny. Chodzi o Seata Cordobę. Silnik jednak z jednego koncernu i mam nadzieję, że ktoś pamięta "stare" konstrukcje, jak np. 1,8 monowtrysk 90KM. Poniżej kopia mojego postu z forum Seata, gdzie niestety nie znalazłem odpowiedzi. Tu forumowicze są bardziej aktywni... więc może ktoś wie: "Witam, niestety mój pierwszy (no drugi) post to prośba o poradę. Przeszukałem całe forum i znalazłem sporo podobnych problemów do mojego, jednak albo nie zostały rozwiązane, albo objawy są odmienne. Sedno: 1. jak jest zimny, to zapala bez problemu, wchodzi na ok.1050 obrotów, powoli obniża, gdy ma opaść na ok. 800, to gaśnie. Odpali się od razu i już chodzi oki, nie gaśnie jak jest ciepły. 2. podczas jazdy muli, tzn. przyspieszam do np. 2500rpm, zamula go i obroty spadają na 2000, i odzyskuje moc, ciągnie dalej. Tak fazowo, na każdym biegu. Jak zimny, to mocniej go bierze, jak sie rozgrzeje, to nie jest to tak ostre, ale zawsze odczuwalne. Na postoju to samo. Trzymając nieruchomo broty, np. 2500 to samo opadają i po chwili podskakują i znów... świece, kable, kopułka, palec, filtry... wymienione. szczerze powiem, że nie wiem też gdzie szukać oznaczenia silnika, i nie wiem jaki jest. To jest 1,8 na monowtrysku Na forum znalazłem możliwe przyczyny: 1. sonda 2. silnik krokowy 3. przepustnica 4. pompa paliwa 5. czujnik Halla (nie wiem za co odpowiada) 6. przepływka 7. bendix (nie wiem nawet co to jest) może ktoś miał coś pdobnego i rozwiązał ten problem?? z góry dzięki za odpowiedzi/podpowiedzi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldek1 0 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Podaj oznaczenie silnika z tego co pamiętam były tam dwa ABS i ADZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Sonda-nie przeplywomierz tez nie bo go tam nie ma bendix odpowiada za odpalanie przepustnica co tam ma sie zepsuc niby? Reszta calkiem mozliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 W przepustnicy potencjometr może się zepsuć i stycznik biegu jałowego np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolf525 0 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 dziś udało mi się odnaleźć na tablicze oznaczenie - silnik ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 0 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 ja bym wymienił czujnik temperatury jest on niebieski jest to też czujnik ssania jesli on bedzie niesprawny to też może się silnik różnie zachowywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolf525 0 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Wczoraj wymieniłem czujnik temperatury... nic nie pomogło , czego szukać teraz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się