Skocz do zawartości

toldek1

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O toldek1

Osiągnięcia toldek1

0

Reputacja

  1. Vag tu nic nie da, pływaka źle zamontowanego nie poprawi.
  2. Bo tu właśnie tkwi problem :> stosunek obrotów rozrusznika do dawki paliwa.
  3. Przed wymianą jednak sprawdził bym w grupie 8 pole 2 wskazania czujnika,pedał nie wciśnięty wskazanie 00 /wartości podawane są w procentach/ naciskasz powoli pedał a wskazanie musi rosnąć i przy całkowicie wciśniętym pedale winno wynosić 100 procent. Lub w pozycji 3 wskazania:pedał nie wciśnięty 010 pedał wciśnięty 000. Można ów czujnik sprawdzić również poprzez pomiar rezystancji. Ważne też jest mechaniczne ustawienie czujnika na prawidłowe jego wskazania.
  4. Poczytaj to konkretnym fejsem, lub podaj numer błędu, bo opis błędu jest z zaświatów :> bardziej to pasuje do pierwszej sondy.
  5. Silniki APT napędzały Passaty, moja rada, użyć do diagnozy konkretnego interfejsu i zaadoptować przepustnicę, potem dopiero wnioski,parametrów w necie do tego motorka nie znajdziesz.
  6. Co kolega chce instalować? Na płycie raczej programów nie ma tylko sposób ich pozyskania lub zakupu. Ze strony sprzedających cytat: Dodatkowe informacje dotyczące tego produktu: INFORMACJA Produkty sprzedawane przez naszą firmę to tylko interfejsy komunikacyjne - nie oferujemy do nich żadnego oprogramowania które można i należy zakupić oddzielnie u dystrybutorów w celu pełnego wykorzystania sprzętu. Tania wysyłka! Zapewniamy możliwość wysyłki zakupionych towarów kurierem DHL Express po bardzo korzystnej cenie i w bardzo krótkim czasie. Nota 1. Oferowane przez nas akcesoria, urządzenia i części zamienne nie są oryginalnymi akcesoriami producentów samochodów, jednakże zostaly starannie wybrane pod kątem jakości i zastosowania. 2. Nasza firma dostarcza same urzadzenia tj. klucze sprzętowe, boxy oraz interfejsy. Oprogramowanie które można zastosować do oferowanych przez nas kluczy/interfejsów/boxów jest dostępne w sieci Internet bezpłatnie lub za drobnymi opłatami. Nie odpowiadamy w żaden sposób za poprawne działanie serwerów plików (support), działów Download na stronie producentów - dostępy te mogą być w każdym momencie zamknięte. 3. Wszystkie znaki towarowe zamieszczone na tej stronie są zastrzeżone przez swoich właścicieli. Nazwy produktów, znaki firmowe, symbole handlowe, nazwy handlowe, slogany są własnością odpowiednich firm i są chronione międzynarodowymi przepisami o prawach autorskich, i użyte są tylko w celach informacyjnych. 4. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy, przed podjęciem decyzji o zakupie, o kontakt z naszym działem handlowym: [email protected]
  7. toldek1

    [B6 AVF] Błąd 17994

    Przy poduszkach mocujących silnik do nadwozia znajdują się końcówki na przewody pneumatyczne, sprawdź połączenia tego przewodu. Zawór N144/N145 (znajduje się kolo ABS-u, z niego wychodzi przewód o którym mowa, sprawdź jego połączenie. Może tez masz do wymiany poduszkę, ewentualnie wilgoć robi sw :mysli:oje
  8. Próba uruchomienia tego programu na nieoryginalnym kablu powoduje jego uszkodzenie, program zabezpieczony kluczem sprzętowym :>
  9. Kasowanie inspekcji nie może w żaden sposób wpłynąć na występującą usterkę, chyba że grzebał w epromie tylko po co? takie rzeczy występują po niefachowej korekcie przebiegu :>
  10. Złącze OBD 16 pinowe,wtyczka musi pasować, to standardowe złącza.
  11. Masz chyba wywalone immo ze sterownika przez co nie pokazał się numer VIN a co z resztą z resztą modułów?
  12. Zapewne padła przepustnica i adaptacja nie zostanie wykonana, pozostaje jak pisze sogun0 sprawdzić rezystancję na poszczególnych pinach przepustnicy, co do naprawy to rzadko da się to naprawić, pozostaje kupić używkę.
  13. Cóż zdarza się :wallbash:jak kabelek za 100PLN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...