Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko pali, biały dym z rury, telepie, trzęsie.. co to ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ALE CO GORSZA ZAUWAŻYŁEM::

Ubywa płynu chłodniczego ( około 1cm - po przejechaniu nie więcej niż 200km) i na bagnecie na oleju pokazują się bąbelki powietrza/wody...także płyn idzie w olej..

Czyżby to uszczelka pod głowicą??

Czy po ostrym bucie gotuje płyn?

Weze idące od silnika te od płynu chłodzącego puchną? Twardnieją?

Nie gotuje płynu...węże też nie są spuchnięte.

LOGI

http://vaglog.pl/log_267601.html

http://vaglog.pl/log_267600.html

http://vaglog.pl/log_267599.html

http://vaglog.pl/log_267598.html

Proszę o sprawdzenie.

Koledzy...wtryski dziś mechanik wyciągnął...chciał wymienić uszczelniacze wtrysków..ale...GŁOWICA jest bardzo wyrobiona...i twierdzi że nowe oringi nie pomogą...patrzyłem...i są dość głęboko odbite w głowicy miejsca gdzie był oring...czuć mocno pod paznokciem...

Także głowica do wymiany...co dalej to bede na bieżąco informował...A jak by ktoś mógł rzucić okiem na wyżej wrzucone logi był bym wdzięczny..z moich oględzin 3 wtrysk też się kończy..( wg logów) no chyba że tak pokazuje bo nieszczelny na głowicy ??

Edytowane przez Paweł Rachwał
Opublikowano

Glowicy nietrzeba wymieniać, wprasowywują tulejki w gniazda pd každa firma zajmująca sie regeneracją głowic to robi, jest to bardzo dobre rozwiązanie. Tak wtrysk od padniętych uszczelnień moze kuleć. Na początek rozwiąż sprawe gniazd pd w głowicy. A pompowtrysk zawsze zdążysz wymienić jeżeli bedzie to konieczne.

A w logach wszystko fajnie poza tą korekcją na pd nr3.

Opublikowano

Oki,. dzięki koledzy.. Orientacyjny koszt naprawy głowicy to 600-800zł...mechanik zdemontuje ją to pójdzie do zrobienia...co dalej to się okaże..


AUTO NAPRAWIONE !!!

NIESTETY KOSZT TEJ OPERACJI 2250ZŁ ! :(

miały być do wymiany uszczelki wtrysków...a okazało się że wyrobione są gniazda wtryskowe w głowicy....

Opublikowano

A tak z ciekawości, widziałeś te gniazda przed robotą i po? Przed włożeniem pompek?

Opublikowano

No i jaki auto ma przebieg?

Opublikowano

A tak z ciekawości, widziałeś te gniazda przed robotą i po? Przed włożeniem pompek?

Gniazda widziałem...mechanik wyciągnął mi głowice i osobiście sam zawoziłem do regeneracji ( wstawili tulejki).

W gniazdach z jednej strony były mocno odbite miejsca gdzie były oringi..tak jakby wydusiły w głowicy rowki..także dość było czuć to pod palcem...po regeneracji było gładko.

przebieg na liczniku 278 tyś km.

Opublikowano (edytowane)

I jak teraz sie autko sprawuje? Problemy rozwiązane?

Cena normalna wyszła jak za zwalanie głowicy.

Robota głowicy

Sruby uszczelka

Półpanewki szklanki

Oringi

Usługa

i jest 2-3k zalezy od ceny regeneracji głowicy i robocizny

A przebiegiem niema sie co sugerować, mój Avf przy 160 k jak zmieniałem gumki miał gniazda juz troche podrobione, a miałem ASZ co przy 240 jak igiełki gniazda.

Edytowane przez nik23
Opublikowano

Szczerze auto chodzi tak samo jak i przed remontem...tzn..przed awarią... robocizna niby 400zł..ale na częściach sobie dorobił..bo wszystko on zamawiał. Póki co auto chodzi, i oby tak dalej.:)

I jak teraz sie autko sprawuje? Problemy rozwiązan
Cena normalna wyszła jak za zwalanie głowicy
Robota głowicy
Sruby uszczelka
Półpanewki szklanki
Oringi
Usługa
i jest 2-3k zalezy od ceny regeneracji głowicy i robocizny
A przebiegiem niema sie co sugerować, mój Avf przy 160 k jak zmieniałem gumki miał gniazda juz troche podrobione, a miałem ASZ co przy 240 jak igiełki gniazda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...