Patryk Stałanowski 0 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Witam mam problem ze swoja audi a4 b6 1.8t quattro AVJ, mianowicie przy kazdej zmianie biegów np łapie 2400 obrotów zmieniam bieg to obroty podbijają do góry na 2500-2600 i dopiero spadają. Kolejna sytuacja to jak sie mu przyciśnie 1-2 to obroty bardzo wolno spadają. Słychać to okropnie zwłaszcza jak sie ostro rusza i szybko zmienia biegi. Pomóżcie. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 zaworek odmy do sprawdzenia - znajdziesz info na forum albo włącznik pod pedałem sprzegla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawisz-84 9 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Nie wiem czy tu się to sprawdzi ale w moim Golfie 1.8t miałem coś podobnego i okazało się że była stara linka gazu. Zacinajac się powodowała podobne objawy co u Ciebie. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Sprzęgło ślizga ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Nie ma tu linki. Jakby się sprzeglo ślizgało to by poczuł pod obciążeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Stałanowski 0 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Tylko tyle że kazano mi kupić czujnik sprzęgła a że u mnie nie ma tempomat to takiego czujnika nie mam ? A co do sprzęgła to najgorsze nie jest ale łapie strasznie wysoko ciężko miałem na początku się przyzwyczaić bo w poprzednim aucie łapalo od środka A czy może być coś z przepustnica i jak to zrobić? Trzeba adoptować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Na pewno nie masz czujnika sprzęgła? powinien być nie ważne czy masz tempomat czy nie, od tego bym zaczął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Stałanowski 0 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 W sumie to ja już go kupiłem jutro zobaczę, może to jest to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 zerknij dobrze nad pedałem. Jest na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavel44 0 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Napewno jest a poza tym sprawdza się go w grupie 65 albo 66 na vagu. Bez sensu go niepotrzebnie wymieniać. Sprawdź dokładnie wszystkie podciśnienia tym bardziej ze masz turbosprężarki wiec ma gdzie zaciągać. To prawdopodobnie jest przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Stałanowski 0 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Wymieniłem czujnik i pomogło. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się