Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BŁędy VaG A4 B6


klusio1990

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam pytanko , kopiłem sobie A4 B6 i nie działa mi central zamek z pilota , koleś od którego odkupiłem auto zapewniał ze to rozładowana bateria w pilocie , ale jak zwykle to nie bajka i coś nie działa,wymieniłem baterie i nic. Podłączyłem Vaga i wyskoczyły mi błędy : 00955 - key 1 35-00 i 00956 - key 2 35-00 próbowałem podpiąć kluczyki w module komfortu vag (46) niby je widzi ale wywala błędy i nie działa z pilota , Czy mieliście już z czymś takim problem? Wspomóżcie Świeżaka :)

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie po włożeniu bateri też nie działa z pilota, dopiero jak nim auto odpalę to działa,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niestety nie działa , bo cały czas jeżdżę na tym kluczyku a co nie działa to nie działa. Ma ktoś jakieś pomysły co jest nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś zmieniał moduł komfortu, jak wstawił zły może nie działać, moduły były na rożne częstotliwości pilotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po całkowitym rozładowaniu baterii w kluczyku też nie działało. Wystarczyło zaadaptować od nowa.

Przekręcamy zapłon, wciskamy na kluczyki zamknij na 2s, później otwórz na 2s i działa.

Możesz spróbować wcisnąć guziki w odwrotnej kolejności, bo pamięć mnie może mylić.

Po odłączeniu akumulatora tez adaptowałem tą procedurą.

Wysłane z mojego SM-G901F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JUŻ KIEDYŚ PISAŁEM. Sprawdź na zamkniętym aucie czy kluczyk jest widziany w module komfortu.

Zamknij auto, poczekaj aż się uśpi, gasząc wszystkie diody.

Potem spróbuj otworzyć pilotem.

Jeśli wybudzi auto podświetlając przycisk awaryjnych, to znaczy że kluczyk jest widziany, trzeba go tylko zadaptować na nowo.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak sprawdzam vagiem w blokach pomiarowych to po wciśnięciu przycisku na pilocie pokazują ze to np 2 przycisk pilota nr 1 czy 2, co do adaptacji próbowałem kilka razy wciskałem przycisk pokazywało się recognize i save. Dalej nic, dlatego napisałem ten wątek bo nie wiem czy pilot jest niekompatybilny czy po prostu jest coś uszkodzone. A jak sprawdzić czy pilot jest na dobrej częstotliwości ?

PS: sprawdziłem vagiem modół konfort i niby to jest 8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.

A jak sprawdzić pilota ?

Edytowane przez klusio1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak sprawdzam vagiem w blokach pomiarowych to po wciśnięciu przycisku na pilocie pokazują ze to np 2 przycisk pilota nr 1 czy 2, co do adaptacji próbowałem kilka razy wciskałem przycisk pokazywało się recognize i save. Dalej nic, dlatego napisałem ten wątek bo nie wiem czy pilot jest niekompatybilny czy po prostu jest coś uszkodzone. A jak sprawdzić czy pilot jest na dobrej częstotliwości ?

PS: sprawdziłem vagiem modół konfort i niby to jest 8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.

A jak sprawdzić pilota ?

http://forum.vw-passat.pl/threads/104621-B%C5%82%C4%85d-00956-wyprany-kluczyk

http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=6

Edytowane przez crash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuje metodę z ostatniego posta. Zobaczymy czy coś pomorze

Edytowane przez klusio1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...