Jog Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Witam, wymieniałem wczoraj ten plastikowy króciec z tyłu silnika, po zalaniu płynem i dynamicznej jeździe zauważyłem kilka dziwnych rzeczy: - temperatury wychylała się kilka milimetrów poza 90 stopni jeśli dobrze go pogoniłem - zalane było na maxa po przejażdżce spadło na min ale po odkręceniu korka z powrotem się podniosło na max - przed wymiana temperaturę 90 stopni osiągał silnik po około 8 km teraz po jednym km jest 90 stopni ( to akurat mi nie przeszkadza) - przy ostrej jeździe nie działa klimatyzacja zaglądałem pod auto zero wody z skraplacza jeżeli jeżdżę powoli to normalnie wszystko działa Czyli zapowietrzony układ? Odpowietrzy się sam ?
veron Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Odpowietrz dla pewności układ chłodzenia. Poluzuj wąż płynu chłodzącego prowadzący do wymiennika ciepła (znajduje się między akumulatorem a zbiorniczkiem płynu hamulcowego) i zsuń z króćca aż otwór odpowietrzający nie będzie przykryty przez króciec. Jak zacznie wylatywać tędy płyn chłodzący możesz wsunąć wąż z powrotem. Przejedź się i zobacz czy coś pomogło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się