Skocz do zawartości

veron

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O veron

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wieluń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia veron

0

Reputacja

  1. Ostatnio znalazłem ogłoszenie z Audi A5 z 2012 roku własnie z silnikiem 1.8 TFSI. Auto miało przebieg prawie 290 tys. km. Z ciekawości spytałem właściciela czy miał jakiś problem z zużyciem oleju. Stwierdził że na 15tys. km stan oleju na wyświetlaczu spadł z max do min i to wszystko. Czyli coś koło 1 litra.
  2. Witam Mam taki problem z Hondą Civic VIII tzw. UFO a mianowicie jak hamuje z prędkości 60-100 km/h słyszę z lewej strony, z przodu jak coś wpada w wibracje i dosłownie tłucze. Auto kupiłem już z takim problemem. Wymieniłem po zakupie tarcze, klocki i było ok. Po 4-5 tys. km znowu to samo więc zrobiłem toczenie tarcz na samochodzie. Znowu spokój przez 4-5 tys. km. Parę dni temu sam w końcu przejrzałem hamulce i wymieniłem jarzma wraz z tulejkami. Wszystko wyczyściłem i przesmarowałem tak jak należy ale to dudnienie nadal słychać. Pewnie jakbym znowu ztoczył tarcze to pomoże ale na krótko. Pytanie do Was czy ktoś miał podobny problem u siebie i może mnie jakoś pokierować.
  3. Jeżeli chodzi o śruby, uszczelki itp. daj ori lub znanych producentów np. Reinz, Elring. Rozrząd najlepiej ori z nową (nie regenerowaną) pompą wody. Pamiętaj, że należy wymienić też śruby trzymające wałek rozrządu, pompowtryski. Pewnie też panewki na wałku. Najważniejsze są gniazda pompowtrysków. Musisz je sprawdzić. Przy takim przebiegu na 99% będą wyrobione. Dobrze też dać nowe świece żarowe co by się później nie bawić z zerwanym gwintem
  4. Nic się nie urwie. Zastosuj obowiązkowo nowe śruby i dobrze wyczyść gwinty w głowicy. Ma być tak jak piszesz 12 Nm + 270 stopni. Pamiętaj jeszcze o prawidłowym ustawieniu względem krawędzi głowicy.
  5. Numer OE uszczelki to 06B103307E
  6. Oring powinien mieć wymiary 53 x 4 mm.
  7. Jeżeli nie masz aktywnego układu kierowniczego to pompa ma numer OE: 8K0145154H. Na getem.pl kosztuje około 1350 zł nowa ori. Na allegro widziałem regenerowane po 600 zł.
  8. Na duńskiej stronie znalazłem info, że VW najprawdopodobniej zmienił tą część. Jest dostępna pod numerem 4B0971848 i wygląda nieco inaczej.
  9. Na getem.pl jest: http://www.getem.pl/index.php?szukaj_katalog=06B133753C&action=katalog&kat=72&x=0&y=0
  10. W 2.5 TDI masz 2 sztuki takie same. Numer OE: 8E0199379AC
  11. Spróbuj najpierw same sworznie wymienić. Są takie zestawy naprawcze. Najlepiej weź jarzmo ze sobą do sklepu i dobierz sobie tak żeby luzów nie było.
  12. W komentarzach pod filmikiem właściciel auta napisał, że winna była pompa wody. Możesz zrobić tak jak on i po kolei wymieniać części ze starego rozrządu i sprawdzać co jest przyczyną.
  13. Najprawdopodobniej przyczyną była właśnie sprężyna zacisku. Ale prawidłowo, że zrobiłeś wszystko. Teraz będziesz miał spokój z hamulcami
  14. veron

    Kołyska, sanki AUDI A6 C5 AFN

    Wygląda jak mocowanie sanek. Wchodzi tam śruba M10x70, więc spora.
  15. Tak to nazwa producenta. Wziąłem numer OE i pod nim nissens podaje takie wymiary.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...