Skocz do zawartości

koszo13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koszo13

Informacje

  • Imię
    Rafal
  • Miasto
    Podlaskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia koszo13

0

Reputacja

  1. koszo13

    Łomża ?

    Witam Ja również z Łomży chociaż mieszkam w Norwegii, ale często bywam w naszym mieście, także chętnie też bym się załapał na jakieś spotkanie Jak będzie ciepło to na pewno coś zrobimy!:)) w Wawie dopiero w Maju sezon rusza:D a myślicie, że dużo ludzi byłoby zainteresowanych?:D
  2. Z tego co piszesz to wygląda ewidentnie na to ze gdzieś Ci się zapowietrza układ. Jeżeli robiłeś test spalin po remoncie to nie mozliwe raczej żeby to był w tym problem. Bo gdyby był przedmuch spalin to odrazu by wyszło. Jedno zaprzecza drugiemu. A nie masz jeszcze tak, że jak dodasz gazu to słychać przelewanie płynu w nagrzewnicy? Sprawdzałeś układ czy gdzieś nie ma przypadkiem nieszczelności co powoduje ubytek płynu? A i jakiego koloru ten dym był za Tobą? A co do zdjęcia to jutro Ci wysle jak będę coś dłubal ale jak by co to tez znajdziesz to w poradniku sam naprawiam audi a4 b6. Bo dla B7 nie powstalo:/
  3. Miejmy nadzieje, że będzie ok. A płyn wywala też ze zbiorniczka jak masz korek zakręcony? Bo wina może leżeć również w tym korku. On kosztuje groszowe sprawy. W zamienniku ok 20 zł. Co do Twojego pytania o wzrost prędkości to u mnie jest tak samo. Wydaje mi się, że tak jest zaprogramowany sterownik od climatronika. Szybciej ogrzewa szybę.
  4. A dużo powietrza poszło przy odpowietrzaniu?
  5. Skoro w zbiorniczku nie masz spalin a wąż górny jest zimny to spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć nagrzewnice. Na górnym wężu masz taki otwór do odpowietrzania. Ostatnio miałem taką sytuacje podobną w Passacie. Tam też raz grzało raz nie. A na stronę pasażera nic nie dawało ciepła. Padło na to żeby wymienić nagrzewnicę bo dostęp w miarę dobry i dechy nie trzeba zdejmować. Po wymianie i odpowietrzeniu było -15 na zewnątrz a w środku jak było na Hi to jak w piecu:). A co do chwilowego grzania to może być to wynikiem dodatkowej grzałki elektrycznej w klimatroniku. Najczęściej występowała w Dieslach ale nie powiedziane, że u Ciebie w benzynie tego nie ma.
  6. Witaj kolego. Może być tak, że masz przytkaną nagrzewnice i wtedy ma ona małą wydajność. Może być też tak, że dobrze nie odpowietrzony układ i gdzieś zostało tam powietrze w nagrzewnicy. No i 3 najgorsze chyba, jak masz spaliny w zbiorniczku a uszczelka i głowica zrobione to pęknięty blok silnika. A jak robiłeś rozrząd to na jakich częściach ?
  7. koszo13

    Łomża ?

    Można by było zrobić jakiś spocik ale jak się cieplej zrobi Narazie to nawet pod Tesco nie jest dość przyjemnie;D
  8. Z tego co wiem to wcześniej nie było nic grzebane bo samochód praktycznie od nowości w wiadomych rękach. Zdejmę to zobaczymy co tam w trawie piszczy. Jeżeli moja będzie trup to będę się odzywał. A wracając to tematu firm to znacie może jakieś dobre firmy w województwie Podlaskim lub Mazowieckim?? Myślałem o Dziak Motosport chociaż nie ukrywam, że wolałbym coś bliżej. W tym tygodniu własnie wybiorę się do serwisu Skody niech mi wyceni graty. Miałem tam praktyki to jakiś rabat może wpadnie;D
  9. Dzięki za odpowiedzi. Plany są właśnie takie żeby zrobić z tego pare koni więcej i wtedy nie wracać już do tematu. Co do pompek to wczoraj robiłem test na vcds i wartości trzymają się w normach. A co do gniazd to aż taki pewniak, że powybijane? widziałem takie rzeczy w innych markach ale w audi się jeszcze nie spotkałem. Czyli z tej rady wynika że szukać drugiej głowicy.
  10. Witam koledze. Właśnie przymierzam się do wymiany uszczelki pod głowicą w moimi 1.9 BKE ponieważ ciągle zapowietrza mi się układ chłodzenia a test CO2 wyszedł pozytywnie. Ale mniejsza o to... Potrzebuje waszej rady w zakresie części. Czy ktoś coś takiego robił i może doradzić. 1. Jaka uszczelka pod głowicą ( słyszałem o uszczelce od ARL 150KM) (jakiej firmy) 2 Jakie szpilki ( też słyszałem o szpilkach z ARL) 3. Jakiej firmy rozrząd wybrać bo odrazu bezie zmieniany. Aktualnie silnik ma 230k przebiegu. Przy oleju zostanę takim jaki mam do tej pory czyli na MOTULU C3 5w40. Co o tym sądzicie ? Z góry dzięki za odpowiedzi
  11. koszo13

    Łomża ?

    Ja też jestem z Łomży:) coś się rozwinęło w kwestii tego spotu ?
  12. Jeżeli stan oleju utrzymuje się w normie, to nie ma możliwości wycieku. Radziłbym Ci to umyć jakimś zmywaczem i będzie po zabiegu:) I jeżeli masz olej na osłonie to też ją umyj:D
  13. koszo13

    rezanie sline

    Ale myślisz tylko o BODY KITach czy i wnętrze, zawias ?
  14. koszo13

    rezanie sline

    Jeżeli masz pewność co do samochodu to warto się bawić w dokładanie. Znaleźć a4 w ORI, Sline i w dobrym stanie jest ciężko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...