Skocz do zawartości

tomek2111

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek2111

Informacje

  • Imię
    tomasz
  • Miasto
    żnin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

644 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tomek2111

1

Reputacja

  1. Kolego dasz radę mi sprawdzić o jakie oznaczenie mam skrzyni biegów WAUZZZ8K39A069096
  2. Panowie jest ktoś w stanie rozkodować mi z vin o jakim oznaczeniu mam skrzynię,WAUZZZ8K39A069096
  3. tomek2111

    Pytanie o DPF

    No właśnie na temat tych czujników nic nie wiem.Dopiero w najbliższym czasie będę to wraz z moim mechanikiem diagnozował.A tak na marginesie to ile tam się znajduje tych czujników i w razie kupna jakie są ich ceny.
  4. tomek2111

    Pytanie o DPF

    Drodzy koledzy jakiś czas temu zakupiłem a4 b8 2.0 tdi CAGA rocznik 2008..Auto miało już wycięty dpf co wiedziałem.Teraz przyszło mi wyjeżdżać na zachód i chcę z powrotem zamontować dpf.I teraz kilka pytań. Jaki dpf kupić,używke z wiadomego miejsca czy zamiennik,jeżeli zamiennik to skąd i jakiej firmy.Oczywiście nówka z ASO odpada bo na pewno dużo złociszy. Czy firma JMJ produkująca DPF-jest godna uwagi. Czy znacie z kujawsko pomorskiego firmę która by się tego podjęła. Teraz kwestia numerów wybitych na dpf-e,gdyż widzę że na aukcjach są takie same numery lecz różnią się tylko jedną końcową literką.Ma to jaki kolwiek wpływ.Pytam bo akurat nie wiem jaki ja mam numer tej części ponieważ nie jestem w stanie tego sprawdzić. Z góry dzięki za jakie kolwiek porady.
  5. do sprawdzenia sworznie od bananów bo tuleje gumowo olejowe raczej będą dobre
  6. Ir-ek tak masz tuleję 75mm ale sworzeń m12 a poliftowe mają już m14 i to jest też ważne
  7. Nie polecam wymiany na nowe gumy metalowo gumowe bo sam tak zrobiłem i nic nie ustało z wibracji tylko szkoda kasy na gumy i robotę za mechanika,tylko i wyłącznie wymiana bananów na polift z hydrotuleją i stożkiem m14,sam tego doświadczyłem i teraz nie mam żadnych wibracji,banany kupiłem za 350zł komplet (używki) tutaj z forum a mechanik mi wytoczył mi tulejki ze stożkiem bez problemu,więc cała operacja kosztowała mnie 500zł.Dopiero po wymianie odczułem że mam porządne auto marki Audi. Natomiast co do polibuszy (też miałem je w planach założyć) to po sprawdzeniu lektury na tym forum sobie odpuściłem,nawet mój mechanik mówił że to nie dobry kierunek bo są to gumy za twarde na to zawieszenie i z czasem mogą zacząć skrzypieć,więc nic dobrego to nie wróżyło i sobie odpuściłem
  8. Ja też walczyłem z tymi wibracjami nie pomagało wymiana na nówki opony z homologacją AO ani wyważanie hunterem jak i wymiana tarcz na nówki dopiero wymiana na poliftowe banany rozwiązał problem w 100%-ach a myślę że kolega co pisze powyżej może mieć problem "może" z piastami które mogą minimalnie bić oraz półosie do sprawdzenia bo jak auto po kolizji to tym bardziej gdzie wiadomo wcześniej było lepiej.
  9. nie trzeba wymiany zwrotnic tylko trzeba dobrego tokarza i wytoczy bez problemu tak jak robiłem to u siebie i po problemie
  10. Dzisiaj pompa została wymieniona no nową o tym samym numerze co moja stara i wszystko gra żadnych błędów.Tak więc jeżeli ktoś będzie kiedyś wymieniał to tylko o numerze odpowiadającemu oryginałowi które było zamontowane w aucie.Temat do zamknięcia.
  11. Dzisiaj zostały wymienione w moim aucie wahacze od polifta czyli na hydrotuleje ze swożniem m14 i problem drgań rozwiązany w 100%.Polecam ten zabieg
  12. Panowie postanowiłem wymienić pompę wysokiego ciśnienia w mojej audi a4 b8 2.0 tdi CAGA z 2008r. bo już zaczęła cykać na nową ale nie z ASO I teraz tak po wymianie tej pompy zaistniał taki problem że podczas spokojnej jazdy na obrotach gdzieś około 1800tys.obr. a 2500tys.obr. zaczyna mrugać spirala i włącza się w tryb awaryjny,ledwo co jedzie i po wyłączeniu zapłonu oraz po ponownym uruchomieniu z powrotem jest dobrze i tak na okrągło.Natomiast jak jadę agresywnie i obroty mam non stop powyżej 3000tys.obr.to nic się nie dzieje.Nadmienie że przed wymianą czyli na tej starej pompie czegoś takiego nie robiła motor pracował normalnie.Numer mojej starej cykającej pompy jest taki 0 445 010 507 i kupując nową sprzedawca powiedział że może być o innej końcówce czyli o numerze 0 455 010 537 i taką zakupiłem.Błąd jaki wywala to za wysokie ciśnienie na szynie wtryskowej CR i dlatego się włącza w tryb awaryjny ,oczywiście czujnik który jest na szynie wymieniony na nowy,wtryski w bardzo dobrym stanie (sprawdzone) więc też odpadają,nie wiem czy ta pompa o tym innym numerze jest zła.Macie jakąś na to rade,bo ręce opadają.
  13. dzisiaj mechanik sprawdzał czujnik na pompie i czysto ale na na końcu szyny wtryskowej na czujniku który ma mocniejszy magnez był już delikatny osad ale bez opiłków,całe szczęście wtryski w pożądku ale pompe już zamówiłem nową 1500zł i na jutro mam ją mieć.
  14. czy opiłki jeszcze nie wiem auto cały czas jeździ i odpala i żadna kontrolka się nie pali ale za to pompa już cyka nawet przy wyższych obrotach nie mocno ale już,no i dzisiaj mój mechanik będzie sprawdzał wszystko pod kątem tych opiłków ale tak czy siak pompe i tak chcę wymienić żeby nie zasyfić właśnie wtrysków no i żeby już nie cykało bo na tyle wiem że to są właśnie początki kończącej się pompy wysokiego ciśnienia
  15. panowie po ile chodzą nowe wtryski do caga 2.0tdi jak i nowa pompa wysokiego ciśnienia i gdzie można dostać od ręki.W gre wchodzą też części regenerowane i tak samo gdzie i po ile
×
×
  • Dodaj nową pozycję...