sH3ep 1 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Witam. Jako ze mój ASN niestety ma swoje bolączki i czeka mnie podjęcie decyzji czy robie swapa czy remont silnika, postanowiłem więc uzyskać trochę informacji. Czy ktoś z osób obecnych na forum robił może taka zmianę jak w temacie ? Jeśli tak, czy mogła by napisać co trzeba kupić oprócz kompletnego silnika 1.8T ? Prosiłbym również o wszelkie inne przydatne informacje dotyczące takiego swapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koucz 1 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Najszybciej zrobisz swap z 3.0 na 2.7 biturbo. Podobny temat znajdziesz tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sH3ep 1 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Co do 2.7 Biturbo, jest je ciężko dostać(w porównaniu do 1.8T) i jest znacznie droższe od 1.8T, chyba że się mylę to proszę mnie wyprowadzić z błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 cenowo wyjdzie podobnie mniej jest przeróbek z 2.7 dużo rzeczy pasuje od 3.0 osobiście byłem już bliski przekładki na 2.7 za +/- 10koła z roczną gwarancjo na silnik ale w końcu uleczyłem te 3.0 proponuje podpytać u źródła czyli tych co mają właśnie 2.7 BiT w b6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się