Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi statyczne A4 B6 AVF dla grup 3, 4, 13, 18, 23


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Bardzo proszę o zerknięcie na logi statyczne dla grup 3, 4, 13, 18, 23 czy jest ok. Do tej pory vagowałem jedynie benzynę wolnossącą :-).

W TDI nie posiadam wystarczającej wiedzy, niemniej staram się ją nadrobić.

Błędów na Vagu, poza sporadycznym dla czujnika G2, brak. Autko super jeździ i przyśpiesza, nie kopci, spalanie w normie.

Na biegu jałowym jest odczuwalne delikatne szarpnięcie raz na jakiś czas ( zabuja silnikiem ), podobnie przy gaszeniu i odpaleniu silnika.

Poduszki sprawdzałem, dwumas wygląda ok. Zaniepokoił mnie log grupy 3 gdzie wartości MAF są poza zakresem ( nieszczelność ? błędny pomiar ? )

Log grupy 3

k69rmveb.jpg

Log grupy 4

tnq2enzk.jpg

Log grupy 13

d5umx4tx.jpg

Log grupy 18

64xt6733.jpg

Log grupy 23

h6ag9qba.jpg

Pozdrawiam

KKKC

Edytowane przez KKKC
Opublikowano

Zaniepokoił mnie log grupy 3 gdzie wartości MAF są poza zakresem ( nieszczelność ? błędny pomiar ? )

Raczej mi to wygląda na zaślepiony lub padnięty EGR.

Opublikowano (edytowane)

Witam Pany.

Poczyściłem EGR, nie był zaślepiony. W środku jeszcze jako tako. Cieknie pod grzybkiem. Wymieniłem przy nim wężyki podciśnienia.

Chyba się coś ruszyło. Dodatkowo wstawiam statyczne grupy 0 bo nie jestem pewien kolumny 5, wartości są wydaje mi się zaniżone.

Oceńcie proszę czy jest ok.

Ponadto zauważyłem że od pompy vacum kruciec jest jakiś luźny, tymczasowo przed logami odtłuściłem i okleiłem taśmą izolacyjną. Po w/w zabiegach silnik nie ma już takiego bujania przy rozruchu i gaszeniu.

Grupa 0

zpu8og5b.jpg

Grupa 3

el55rsdu.jpg

Grupa 4

k3wlf3rk.jpg

Grupa 13

ktbiongd.jpg

Grupa 18

u8mdx4fp.jpg

Grupa 23

a7kfu6ss.jpg
Za sugestie bardzo dziękuję.

Pozdrawiam

KKKC

Edytowane przez KKKC
Opublikowano

Wygląda lepiej zrób jeszcze BS kanału 03

Opublikowano (edytowane)

Wygląda lepiej zrób jeszcze BS kanału 03

Witam..

W załączeniu BS kanału 3

http://vaglog.pl/log_268168.html

Pozdrawiam

KKKc

Edytowane przez KKKC
Opublikowano

Jest ok

Opublikowano (edytowane)

Jest ok

Dziękuję za poświęcony mi czas

Pozdrawiam

Witam ponownie

Pojawiły się nowe objawy. Po wymianie podciśnień, tymczasowym rozwiązaniu w postaci zaklejenia latającego krućca pompy vacum, czyszczeniu egr, czyszczeniu klapy gaszącej, silnik na biegu jałowym już pracuje elegancko nie rzuca przy gaszeniu silnika.

Odcina mi turbo w okolicach 2,5 tys obrotów i pojawia się sporadyczny błąd 17965 charge pressure control position deviation p1557 35-00.
Auto zaczyna mulić. Następnie po ponownym uruchomieniu silnika jest już normalnie, do czasu aż przycisnę do 2,9 tys. obr. i znów zaczyna się mulenie.
Gdy się zatrzymałem i podniosłem maskę wyjąłem wężyk z gruszki i zauważyłem, że nie zasysa powietrza, po ponownym uruchomieniu silnika, wężyk powietrze już zasysał.
Zanim zabrałem się za wymianę wężyków i klejeniu krućca pompy autko zbierało się super, wężyków na pewno nie pomyliłem bo podmieniałem je jeden po drugim. Sprawdzając gruszkę wpinając wężyk a z drugiej strony zasysając powietrze coś w niej pierdziało a sztanga delikatnie podnosiła się go góry i opadała w momencie jak przestałem zasysać powietrze.
Zrobiłem testy VAG:
Dynamiczny grupy 11 - http://vaglog.pl/log_269003.html
Podczas testu BS grupy 11, sztanga z gruszki chodziła w dół i do góry w zakresie 0,8 cm.
Podczas testu dynamicznego grupy 11 odcięło turbo przy 3000 obrotów
Zobaczcie proszę czy wartości są prawidłowe.
Na co mam jeszcze zwrócić uwagę ?
N75 jest chyba sprawny membrana pracuje bo z jednej strony krućca można było przepuścić powietrze a z drugiej nie.
N18 - z jednej strony krućca powietrze idzie bez oporu a z drugiej też przechodzi, ale z oporem.
Wężyki podciśnienia nowe.
Vacum jak przyjdzie niebawem wymienię.
Ręce już opadają :-(
Pozdrawiam
KKKC
Edytowane przez KKKC
Opublikowano (edytowane)

Podczas testu BS grupy 11, sztanga z gruszki chodziła w dół i do góry w zakresie 0,8 cm.

Sztanga powinna chodzić w większym zakresie, sprawdź czy geometria i gruszka podciśnieniowa w turbo jest ok.

Edytowane przez Jarol
Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie.

Gruszka okazała się ok, geometria zawodzi.

Log grupy 11 BS i dynamiczny po wymianie turbo http://vaglog.pl/log_278039.html

Pozdrawiam

KKKC

Edytowane przez KKKC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...