KKKC Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 (edytowane) Witam. Bardzo proszę o zerknięcie na logi statyczne dla grup 3, 4, 13, 18, 23 czy jest ok. Do tej pory vagowałem jedynie benzynę wolnossącą :-). W TDI nie posiadam wystarczającej wiedzy, niemniej staram się ją nadrobić. Błędów na Vagu, poza sporadycznym dla czujnika G2, brak. Autko super jeździ i przyśpiesza, nie kopci, spalanie w normie. Na biegu jałowym jest odczuwalne delikatne szarpnięcie raz na jakiś czas ( zabuja silnikiem ), podobnie przy gaszeniu i odpaleniu silnika. Poduszki sprawdzałem, dwumas wygląda ok. Zaniepokoił mnie log grupy 3 gdzie wartości MAF są poza zakresem ( nieszczelność ? błędny pomiar ? ) Log grupy 3 Log grupy 4 Log grupy 13 Log grupy 18 Log grupy 23 Pozdrawiam KKKC Edytowane 24 Czerwca 2016 przez KKKC
Jarol Opublikowano 24 Czerwca 2016 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zaniepokoił mnie log grupy 3 gdzie wartości MAF są poza zakresem ( nieszczelność ? błędny pomiar ? ) Raczej mi to wygląda na zaślepiony lub padnięty EGR.
KKKC Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2016 (edytowane) Witam Pany. Poczyściłem EGR, nie był zaślepiony. W środku jeszcze jako tako. Cieknie pod grzybkiem. Wymieniłem przy nim wężyki podciśnienia. Chyba się coś ruszyło. Dodatkowo wstawiam statyczne grupy 0 bo nie jestem pewien kolumny 5, wartości są wydaje mi się zaniżone. Oceńcie proszę czy jest ok. Ponadto zauważyłem że od pompy vacum kruciec jest jakiś luźny, tymczasowo przed logami odtłuściłem i okleiłem taśmą izolacyjną. Po w/w zabiegach silnik nie ma już takiego bujania przy rozruchu i gaszeniu. Grupa 0 Grupa 3 Grupa 4 Grupa 13 Grupa 18 Grupa 23 Za sugestie bardzo dziękuję. Pozdrawiam KKKC Edytowane 26 Czerwca 2016 przez KKKC
Jarol Opublikowano 27 Czerwca 2016 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Wygląda lepiej zrób jeszcze BS kanału 03
KKKC Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Wygląda lepiej zrób jeszcze BS kanału 03 Witam.. W załączeniu BS kanału 3 http://vaglog.pl/log_268168.html Pozdrawiam KKKc Edytowane 27 Czerwca 2016 przez KKKC
KKKC Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Jest ok Dziękuję za poświęcony mi czas Pozdrawiam Witam ponownie Pojawiły się nowe objawy. Po wymianie podciśnień, tymczasowym rozwiązaniu w postaci zaklejenia latającego krućca pompy vacum, czyszczeniu egr, czyszczeniu klapy gaszącej, silnik na biegu jałowym już pracuje elegancko nie rzuca przy gaszeniu silnika. Odcina mi turbo w okolicach 2,5 tys obrotów i pojawia się sporadyczny błąd 17965 charge pressure control position deviation p1557 35-00. Auto zaczyna mulić. Następnie po ponownym uruchomieniu silnika jest już normalnie, do czasu aż przycisnę do 2,9 tys. obr. i znów zaczyna się mulenie. Gdy się zatrzymałem i podniosłem maskę wyjąłem wężyk z gruszki i zauważyłem, że nie zasysa powietrza, po ponownym uruchomieniu silnika, wężyk powietrze już zasysał. Zanim zabrałem się za wymianę wężyków i klejeniu krućca pompy autko zbierało się super, wężyków na pewno nie pomyliłem bo podmieniałem je jeden po drugim. Sprawdzając gruszkę wpinając wężyk a z drugiej strony zasysając powietrze coś w niej pierdziało a sztanga delikatnie podnosiła się go góry i opadała w momencie jak przestałem zasysać powietrze. Zrobiłem testy VAG: BS grupy 11 - http://vaglog.pl/log_268838.html Dynamiczny grupy 11 - http://vaglog.pl/log_269003.html Podczas testu BS grupy 11, sztanga z gruszki chodziła w dół i do góry w zakresie 0,8 cm. Podczas testu dynamicznego grupy 11 odcięło turbo przy 3000 obrotów Zobaczcie proszę czy wartości są prawidłowe. Na co mam jeszcze zwrócić uwagę ? N75 jest chyba sprawny membrana pracuje bo z jednej strony krućca można było przepuścić powietrze a z drugiej nie. N18 - z jednej strony krućca powietrze idzie bez oporu a z drugiej też przechodzi, ale z oporem. Wężyki podciśnienia nowe. Vacum jak przyjdzie niebawem wymienię. Ręce już opadają :-( Pozdrawiam KKKC Edytowane 3 Lipca 2016 przez KKKC
Jarol Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) Podczas testu BS grupy 11, sztanga z gruszki chodziła w dół i do góry w zakresie 0,8 cm. Sztanga powinna chodzić w większym zakresie, sprawdź czy geometria i gruszka podciśnieniowa w turbo jest ok. Edytowane 4 Lipca 2016 przez Jarol
KKKC Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Witam ponownie. Gruszka okazała się ok, geometria zawodzi. Log grupy 11 BS i dynamiczny po wymianie turbo http://vaglog.pl/log_278039.html Pozdrawiam KKKC Edytowane 15 Września 2016 przez KKKC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się