Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t bfb Quattro przyspiesza ja stodoła ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

piszę na forum, bo mam problem z moim audi.

Silnik 1.8t BFB 163KM, rok 2002, przebieg 255000

Samochód pali jak smok, przy tym praktycznie nie czuć mocy, którą oferuje, jest co prawda dość zrywny na pierwszych dwóch biegach ale 3,4 już jest masakra. Mam drugi samochd VW bora 2.0 115km, i raz z bratem próbowaliśmy sił, audi nie miało szans... WTF ? :(

Problem mam praktycznie od zakupu, więc przez ten czas, sporo zmieniłem, między innymi G62 (czujnik temp.) świece, przepływkę, oczywiście filtry itd. Brak jest jakichkolwiek błędów sondy, itd. Mam wkładkę Simoty bawełnianą, i dołożyłem zegar BOOST, silnik trzyma ładnie podciśnienie, a po zmianie przepływomierza turbina pompuje i trzyma doładowanie na poziomie 0,6 bara. Nadal trudno jest rozpędzić samochód, mieszkam w Anglii, jest tu dużo autostrad, więc mam gdzie nim jeździć.

Spalanie...
to druga wielka nie wiadoma, sprawdzałem opinie użytkowników na polskich i angielskich stronach audi Quattro z silnikiem 1.8t bfb i praktycznie wszędzie potwierdza się, że moje pali duużo za dużo, spalanie utrzymuje się na poziomie 13l/ trasa, 16-18 miasto ... to jest jakieś nie porozumienie.... Jak jeżdżę w trasy 100 km w jedną stronę praktycznie 90% autostradą z prędkością 100 - 130 km/h spalanie utrzymuje się na poziome 11L/100 przy czym mówię tu o jeździe spokojnej nie żadnym dynamicznym wyprzedzaniu, redukcjach i dawaniu w palnik.

Jak zacznę go cisnąć spalanie wzrasta na 15L/100

Niech mi ktoś podpowie co tu można zrobić, sprawdzić, lub wymienić.

Układ dolotowy raczej jest szczelny bo tak jak pisałem wcześniej turbina ładnie pompuje do 0.6 bara i cisnienie utrzymuje się na tym poziome.

Mam wrażenie, że problem musi tkwić gdzie indziej...

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie lub pomoc.

Opublikowano (edytowane)

18litrów pali? :kox: To tyle co R6 w bemkach przy bucie w podłodze, może zacznij od sprawdzenia kompresji

Edytowane przez pyra111
Opublikowano

No właśnie, pali w cholerę, jak dojeżdżam do pracy ok 30 KM w jedną stronę i np ostatnio rano wsiadam do samochodu, zaświeciła się rezerwa, po przyjeździe na miejsce czyli te 30 Km, rezerwa była już na dolnej kresce, czyli teoretycznie na dnie baku. To jest tak wkur#$ające, że mam ochotę pozbyć się tego samochodu...

Opublikowano

Logi musisz zrobić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...