Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

przyciemnianie szyb

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam przymierzam się do przyciemniania szyb a mojej a4b5 ale chciałbym wiedzieć jaką folię możecie polecić bo nie znam się na tym choć w golfie robiłem sam ale to była folia za 20zł i po czasie była do niczego wypaliło ją,czy w audi trzeba wymontować szyby boczne i ile taka folia kosztuje? a może ma ktoś zdjęcia jak taka wygląda

pozdrawiam

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

ja obklejałem bez demontażu szyb, tylko dużo z tym męczenia i gdzieniegdzie widać milimetry niedoklejonej folii. Nie pamiętam jaką folię montowałem, napewno nie z tych najtańszych i nie z najdroższych, boczne w miare łatwo nakleić, problem jest z tylną szybą gdzie jest spore zagięcie, folia musi być porządnie termokulczliwa.

Opublikowano

W nowej soli za całego Małysza avanta bez czołowej wołają 360zl .... Wiec lepiej oddać komuś kto ma pojęcie co robi i koszt nie jest duży :)

• 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Siem. Co myslicie o folii 3M z RRCustoms. Mysle kupic folie od nich i zrobic to samemu. W miescie gdzie miaszkam (bolesławiec) wolaja 600zl za tyl, boczne i tylne drzwi, spory wydatek jak dla mnie. 

• 4 miesiące temu...
Opublikowano