Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Kąt wtrysku


kola

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wiem, że było tego bardzo dużo na forum ale szukałem i konkretnej odpowiedzi na moje pytania nie znalazłem. Wiec tak:

Kąt wtrysku sprawdzałem w grupie 000BS w oknie nr 2 moje wskazanie 87-89 jednostek-- prawidłowo?? Jeśli nie prosze szanownych kolegów o podpowiedz jak go poprawnie zczytać i jaką powinien mieć wartośc. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz wszystko na ten temat..

http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.60.html#lastPost[br]Dopisany: 08 Grudzień 2008, 12:10_________________________________________________Zgadza sie grupa 000 oczywiscie BasicSet. odczyt z 2giego pola :evil: u Ciebie jest przspieszony..

powiniem wachac sie w granicach 49-51

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie grupa 000 oczywiscie BasicSet. odczyt z 2giego pola :evil: u Ciebie jest przspieszony..

powiniem wachac sie w granicach 49-51

w tych silnikach moze byc do 60 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież w AFB czyli 2.5 TDi najważniejsze są wskazania grupy 004, poz 2 i 3 w BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież w AFB czyli 2.5 TDi najważniejsze są wskazania grupy 004, poz 2 i 3 w BS.

no tak ale w AEL juz nie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc jakie powinny być wartości w poz. 2 i 3??

Bardzo proszę - wyciąg z DIAGNOSTYKI:

Sprawdzenie kąta początku wtrysku dokonujemy w grupach:

- 004;

- 004BS.

Audi AG zakłada, iż wzorcowy kąt to 2*ATDC [nachOT, zaGZP] na Late przy 100% wysterowaniu pompy VP44.

Dopuszczalny zakres kąta to +/- 2*ATDC, co daje efektywnie zakres od 0* do 4* ATDC.

Ustawienie to sprawdzamy w grupie 004BS przy temperaturze płynu chłodzącego powyżej 86*C.

Poprawnie ustawiony kąt wygląda następująco:

basic004qx8fs1.th.jpg

Po przełączeniu na grupę 004 powinno dać nam to ustawienie kąta wymaganego i rzeczywistego na tożsamych wartościach przy jednoczesnym wysterowaniu pompy VP44 poniżej 100%.

Wygląda to następująco:

g004007013hh5te0.th.jpg

Niemożność uzyskania wysterowania pompy VP44 poniżej 100% świadczy o niezastosowaniu bądź niewłaściwym zastosowaniu blokad, o których mowa była powyżej.

Samodzielne dynamiczne sprawdzenie i ustawienie kąta początku wtrysku w silnikach 2.5TDI V6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem w 004BS i tak: W ostatnim oknie przeskakiwały procenty, gdy zatrzymały sie na 100.2% w trzecim oknie pokazała sie wartość -2,0*. I teraz kolejne pytanie: czy normalne jest że wartośc w oknie nr 4 przeskakuje i po chwili staje na 100,2%? Czy wartość ta powinna cały czas powinna być 100,2%???

W 004 wartość w trzecim oknie wynosi 1,8* a w czwartym 56%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem w 004BS i tak: W ostatnim oknie przeskakiwały procenty, gdy zatrzymały sie na 100.2% w trzecim oknie pokazała sie wartość -2,0*. I teraz kolejne pytanie: czy normalne jest że wartośc w oknie nr 4 przeskakuje i po chwili staje na 100,2%? Czy wartość ta powinna cały czas powinna być 100,2%???

W 004 wartość w trzecim oknie wynosi 1,8* a w czwartym 56%.

A nie możesz zrobić logów tej grupy i wkleić tutaj ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...