kubabkb Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Jak w temacie podczas pokonywania zakretow w prawo wyje mi lewa przednia opona, co moze byc przyczyna cos z zawieszeniem? dodam ze jadac prosto badz skrecajac w lewo nie ma takich objawow.
kubabkb Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Opublikowano 9 Lipca 2016 zbierznosc i geometria jest dobra , wiec moze tak jak mowi iwadrina ze to lozysko, jak najlpeienj sprawdzic czy to napewno lozysko w tym wypadku?
iwadrian Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 zbierznosc i geometria jest dobra , wiec moze tak jak mowi iwadrina ze to lozysko, jak najlpeienj sprawdzic czy to napewno lozysko w tym wypadku? podnieść auto na lewarku, i rozpędzic koło na np trzecim biegu.Od razu usłyszysz. Tylko ręczny zaciagnij żeby ci nie pojechało z lewarka.
kubabkb Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Opublikowano 9 Lipca 2016 dodam zezewnetrzna i wewnetrzna strona opony posiada mniejsza wysykosc bierznika niz srodek opony, moze to jest przyczyna ze wyje podczas zekretu w prawo.
machina Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Jak zewnętrzny i wewnętrzny bieżnik jest bardziej zużyty to jest za małe ciśnienie w oponie. Tapnięte z HUAWEI P8
jimmi_86 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 dodam zezewnetrzna i wewnetrzna strona opony posiada mniejsza wysykosc bierznika niz srodek opony, moze to jest przyczyna ze wyje podczas zekretu w prawo. To zjawisko nazywa się ząbkowanie opony, nierównomierne zużycie. Mam właśnie to samo i też myślałem że łożyska. Jutro ściągam i reklamuję opony, bo z samochodem wszystko było ok. Przyczynami mogą być: nie wyważone opony, krzywe felgi, uszkodzone łożyska żle ustawiona geometrii kół i zawieszenia, zużyte amortyzatory za wysokie (czasem zbyt niskie) ciśnienie w oponach niedopasowanie ciśnienia do obciążenia auta (szczególnie kombi) odmienna praca opon osi przedniej i tylnej (napęd przedni) gwałtowny, dynamiczny styl jazdy, także w autach z napędem 4×4 brak zamiany opon miejscami przy dużych przebiegach rocznych częsta jazda po prostej na długich trasach (bez zakrętów) zbyt mocno otwarta rzeźba bieżnika (oddalenie klocków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się