Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8 ADR] SZARPIE NA PB I LPG


Xurx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam założony lpg od 2tyg. Przez pierwszy tydzien jezdzil ok , a pozniej zaczął szarpać gdy dodaje mu się gazu. Jest tak i na benzynie i na lpg. Byłem u gazownika bo myślałem , ze to coś z instalacją ale on sprawdził i powiedział , ze wszystko jest ok z instalacja i niby wina silnika. Wymienilem przed instalacją filtr paliwa , oleju , świece oraz kable od świec. Proszę o pomoc i z góry dzieki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć cewkę i sprawdź łączniki od cewki. Szukaj nalotów od przebić. Można zdemontować cewkę i zamiast łączników na próbę podłączyć giętkie przewody. Cewka jest droga...Zobacz u mnie post też to miałem. Pozdrawiam


Masz te stare? Podejdą tylko trzeba troszeczkę oczko powiększyć. Ja jeździłem tak tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dziś borykam się szarpaniem, czy to na gazie czy na benzynie. Wymieniłem cewkę z przewodami świece. Nawet wyczytałem na forum lpg o zmianie przerwy na świecach. Zmiejszyłem przez jakiś czas było ok. POtem wszystko wróciło. Łapy opadają :)

Do tego jak przyspieszam, dochodzi do 4 tyś. to jakby coś go blokowało. A teraz ciekawostka: raz jest dobrze, raz do kitu :)

Edytowane przez grzesu3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to możliwe ale na złomie za używaną kompletną cewkę wołają sobie 30-40 zł, śmiech na sali. A u Ciebie kolego może przepływomierz już mówi papa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dziś borykam się szarpaniem, czy to na gazie czy na benzynie. Wymieniłem cewkę z przewodami świece. Nawet wyczytałem na forum lpg o zmianie przerwy na świecach. Zmiejszyłem przez jakiś czas było ok. POtem wszystko wróciło. Łapy opadają :)

Do tego jak przyspieszam, dochodzi do 4 tyś. to jakby coś go blokowało. A teraz ciekawostka: raz jest dobrze, raz do kitu :)

Miałem dokładnie te same objawy w B4 94r z silnikiem 1.6 101 KM i dodatkowo silnik potrafił się "zgasić" podczas jazdy, dławienie od 4 tys wyeliminował mi kumaty fachowiec od instalacji lpg ale reszta objawów została sprzedana razem z autem, niestety ponad rok walczyłem i się poddałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.11.2016 o 05:29, k232 napisał:

Nie wiem jak to możliwe ale na złomie za używaną kompletną cewkę wołają sobie 30-40 zł, śmiech na sali. A u Ciebie kolego może przepływomierz już mówi papa?

powiedz mi na ktorym szrocie wolaja taka cene za uzywana cewke do 1.8 ADR. Kupię ich za wszystkie swoje pieniądze, bo ja w ciagu roku wymienilem jzu 2 x cewke i najtansza jaka znalazlem to 180zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Rzeszowie to na każdym szrocie, najwięcej mi powiedział 40 zł.

Powtarzałem kilka razy, że kompletną cewkę potrzebuję, mówił że 30-40 zł, nie wiem czy nie pomylił z fajką od cewki no ale różnica jest cewka a fajka od cewki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...