Emejcz Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) Moi drodzy, mam wrażenie, że to od momentu wymiany tarcz i klocków, a dokładnie po jakimś może tysiącu kilometrów zaczęło mi się piszczenie jak skręcam lekko w którąś stronę. Przy czym to piszczenie występuje już przy lekkim skręcie i myślałem, że to z prawej strony, ale jak otworzyłem szybę to stwierdziłem, że niekoniecznie. Nie występuje ciągle, ale co jakiś czas się pojawia. Nie do końca rozumiem co to może być, bo teoretycznie różna prędkość powinna wpływać zauważalnie na te dźwięki, a nie wpływa. Czy jadę 60 czy 160 to piszczy podobnie. Dodam, że nie mam najmniejszego bicia przy hamowaniu. Druga sprawa i może z tym powiązania, to terkot przy skręcaniu na niedużych prędkościach - np. jak jadę po rondzie to tak cały czas miarowo stuka/terkocze. Ewidentnie coś tam nie gra związanego z napędem. Jedne co może być to łożysko, przegub wewnętrzny lub, zewnętrzny. Czy ktoś ma jakieś pomysły które najprawdopodobniej? Jeżdżę już tak długo i nic się nie pogarsza... Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez Emejcz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się