Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaka najdluższa skrzynia do a4b5 AVG 110 koni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaka jest najdluzsza skrzynia do a4b5 moja obecna ma ok 140 km/h przy 3000 tys obr,/min.(niewiem jakie ma oznaczenie ale to moge ustalic)

Czy jest jakas skrzynia z dluzszymi przelozeniami /???jakie ma oznaczenie ??

Ewentualnie z czego podpasuje skrzynia ?a6 ?? passat b5 ?? czy da rade wymienic sam 5 bieg na dłuższy ???

Celuje w coś co by dało ok 160 km/h przy ok 3000 tys obr/min

Opublikowano

Dosłownie tuż pod Twoim tematem jest wątek w którym znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie. Wystarczy poszukać chwilę...

A żeby nie było. Mam podobny problem i z moich ustaleń to albo FHN 5 biegów albo DQS 6 biegów.

Opublikowano

FHN 5 bieg jest od pompowtrysku 130 koni dluzszej 5 biegow juz nie znajdziesz.

Opublikowano

Zauważyłem że ogólnie skrzynie w A4 110KM mają poszczególne przełożenia nawet dość długie, tylko praktycznie w każdej przełożenie główne jest do d..y.

Opublikowano

FHN to najdłuższa 5cio biegowa skrzynia pod sprzęgło 228mm, fabrycznie sprzężana ze 130-konnymi silnikami na pompowtryskach np. AWX, AVF.

(Wzięte z forum passata) FHN:

Przełożenie główne : 3,44

wsteczny : 3,44

1 > 3,77

2 > 2,17

3 > 1,36

4 > 0,90

5 > 0,68

prędkości dla tej skrzyni (tylko 5 bieg)

2000 obr/min > 102 km/h

2500 obr/min > 127 km/h

3000 obr/min > 153 km/h

3500 obr/min > 178 km/h

4000 obr/min > 204 km/h

4500 obr/min > 229 km/h

Wyniki dla opon 205/55 R16

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja mam skrzynie DUK w silniku AJM. Na 5 biegu przy 2 tyś obr mam 100 km/h

Widzę z tego, że skrzynia FHN jest minimalnie dłuższa od mojej. Ciekawe czy masuje bez przeróbek do AJM-a.

Opublikowano

Ja mam skrzynie DUK w silniku AJM. Na 5 biegu przy 2 tyś obr mam 100 km/h

Widzę z tego, że skrzynia FHN jest minimalnie dłuższa od mojej. Ciekawe czy masuje bez przeróbek do AJM-a.

Dla 2km/h chyba nie opłaca się bawić w zmianę skrzyni...

Opublikowano (edytowane)

Wg. kalkulatorów FHN jest dłuższa o 7-8km/h od DUK.

A od EEN, DHF (sprzęgane z AFN 110KM) o jakieś 14-16km/h

Licznik zawsze oszuka, w manualu mój znajomy w afn też ma 100km/h przy 2tys. rpm

Opłaca się zmieniać dopiero jak własna skrzynia padnie.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

dobra to jesli zmienie skrzynie na fhn zmianiac sprzeglo na jadnomasowe mam chyba kolo z audi 80 czy isc w sachsa dwumase ??

MOje sprzeglo drzy juz przy ok 2000 tys podejrzewam ze przy tej skrzyni problem sie poglebi.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...