Skocz do zawartości

dj domin1

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dj domin1

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Śląsk, Koziegłowy

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dj domin1

1

Reputacja

  1. Dobrze poszukasz to na pewno znajdziesz taniej. Ja na śląsku za AFN'a płaciłem coś koło 500zł.
  2. Poduszki pod skrzynią są dwie. Z lewej i prawej strony. Weź samochód na kanał, breszka, i sprawdzisz w jakim są stanie. Z drugiej strony u mnie przy ostrym starcie uderzał wydech o budę. Też możesz mu się przyjrzeć.
  3. dj domin1

    Lewy słupek prady

    Sprawdź kable między drzwiami a słupkiem. Często się dzieje że jakiś się złamie, od otwierania i zamykania, i są problemy. Miałem tak w vento ostatnio. Nic nie działało w drzwiach, a jak otworzyłem to normalnie działało. Odsłoniłem gumę a tam brązowy kabel od masy złamany.
  4. A na wlepce w bagażniku nie ma oznaczenia? Ewentualnie zobacz jakie masz oznaczenie skrzyni i pod nią szukaj dyfra.
  5. U mnie identycznie było gdy pompka się rozleciała, jak kolega wyżej pisze. Zamiennik na allegro zdaje się 115 zł i działał bez problemu. Nie ma dużo roboty żeby to rozebrać i sprawdzić.
  6. dj domin1

    Brązowa wtyczka

    Nie jest to czasem masa do radia? Zdaje się ori radio na tylnej ściance ma odgiętą blaszkę na którą wsuwasz wtyczkę. Tak coś mi się wydaje.
  7. Nie masz czasem w miejscu gdzie zamontowana jest pompka wilgoci albo wody, płynącej, np. z anteny dachowej? Ewentualnie wkładka w drzwiach do sprawdzenia, może zwiera coś na otwieraniu i przez to się tak dzieje.
  8. Witam Panowie. Chciałem zapytać czy jest wśród was ktoś ze Zgorzelca, którego mógł bym prosić o wyświadczenie przysługi? Chodzi o wstępne obejrzenie samochodu w Zgorzelcu.
  9. Ja u siebie spawałem Tip'a plus redukcja silikonowa. Chyba z 90mm na 63, a na dole 63 na 45 czy jakoś tak. Do tego większa obudowa przepływomierza i w sofcie przepływka out.
  10. Nie no, nie spodziewał bym się aż takiej kwoty. Dość dużo według mnie. Dużo za dużo.
  11. U mnie jak bulgotało to była wina uszczelki. Najpierw powoli ubywało płynu, na koniec po paru km zapalała się kontrolka od niskiego stanu. Przez cały czas w ogóle nie kopcił inaczej.
  12. A powiedz, czy po obiciu tarczy i zmontowaniu tego wszystkiego zrobiłeś jakieś 500-1000km na spokojnie żeby tarcza się dotarła i ułożyła? Bo jak od razu but to ja bym się nie dziwił że ślizga. No i druga sprawa czy toczyłeś koło przed montażem tego? Jeśli toczyłeś tylko w miejscu pracy tarczy to jest kolejny powód do ślizgania. JANIKO, ja u siebie dokręcałem z momentem zdaje się 120Nm i dawałem po kropelce kleju. Ważne żeby wszystkie były jednakowo dokręcone.
  13. Ja w tamtym miejscu dałem kolanko 90'. Potem była rura wyprofilowana i wyspawana co szła przed przedni pas i tam połączenie z fmic. Tyle że ja miałem turbine CAHA to może być różnica ułożenia wyjścia względem serii.
  14. Jeśli regenerację wykonuje firma, która demontuje i montuje sprężarkę, Zaleca wymianę oleju z filtrami, i coś tam jeszcze sugeruje powiedzmy, to myślę że taka regeneracja ma szansę bytu i jak najbardziej mamy gwarancję że samochód będzie jeździł. Na pewno omijał bym szerokim łukiem warsztaty do których wystarczy wysłać pocztą sprężarkę lub wysłać na wymianę, a cała usługa kosztuje 499zł. Tu na pewno nie będzie żadnej gwarancji ani satysfakcji z wykonanej usługi. Ja osobiście podnosząc moc w swoim audi zastanawiałem się nad regeneracją, jednak wizja wydania minimum 1200zł, trochę mnie zniechęciła, używki nie chciałem bo za stare AWX'y chcą 500-600zł, więc kupiłem używaną CAHA z 2010roku za 700zł(takie mają ceny) i byłem mega zadowolony. Kilka przeróbek i turbina siedziała w samochodzie i raz na zawsze zapomniałem co to są problemy ze sprężarką.
  15. Może być trochę roboty. Z tego co myślę to będzie trzeba zmienić sanki, ewentualnie kombinować z łapami, wybierak biegów. Przedłużyć kabel od wstecznego, i zależnie od rocznika skrzyni nie będzie ona miała impulsatora do prędkości, co za tym idzie nie będzie Ci licznik działał. Nie robiłem nigdy takiego swapu i nie są to pewne informacje. Po prostu sam bym je wziął pod uwagę. Może ktoś interesował się tematem to niech się wypowie. Swoją drogą czemu akurat takie skrzynie chcesz montować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...