Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Ubywający płyn chłodniczy, chlodniczy pomiędzy tuleją cylindra, a tłokiem


L3on89

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj pierwszy atak, wczoraj było czyszczenie wszystkiego co do montażu, póki głowicy nie ma miska w dół i tłoki w górę.


Po złożeniu całego dołu wrzuceniu czapki nadszedł czas na odpalenie bestyji. Oczywiście wcześniej było kręcenie samym rozrusznikiem. Po odpaleniu zdecydowanie zbyt głośno pracuje góra chyba szklaneczki klepią i właściwie zaraz po odpaleniu załącza się wentylator.

Pytanie nr 1 przerzucać szklanki z 2 głowicy (tam chodziło ciszej) czy dać mu spokojnie popracować (może u góry jeszcze nie ma wystarczającej ilości oleju)?

Pytanie nr 2 Czy układ może być zapowietrzony i stąd załączający się wentylator czy może jest to wina np czujnika temp.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wentylatorem sie nie przejmuj pozniej dojdziesz co to jest :) A szklanki zeby sie uspokoily czasami potrzeba nawet pol godziny ale na wolnych obrotach oczywiscie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szklaneczki się zamknęły, ale mam wrażenie że nadal góra pracuje głośno same szklanki już nie ale obracanie się wałków chyba albo sam łańcuch. BTW wszystko poskładane na znaki wałki, wał itd. więc powinno banglać no chyba że napinacz albo napinacz i łańcuch, albo potrzebuje jeszcze ze 100 km żeby się wszystko ułożyło.


BTW wentylator załączał się bo złapało błąd po odpięciu przepustnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...