Klejk 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Tak jak w temacie wcielo doladowanie, powinno byc w granicach 1-1,1 a max jest 0,6-0,7 Szczelnosc sprawdzona jest ok, N75 niby pracuje i tez wyglada na szczelny.... http://vaglog.pl/log_273642.html http://vaglog.pl/log_273641.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 45 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Dobra temat ogrniety do zamkniecia. ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W10DI 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Dokładnie pacjent odratowany, tętno przywrócone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hosearkadio 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dokładnie pacjent odratowany, tętno przywrócone a co było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pij1973 6 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Piszcie koledzy co było przyczyną, zawsze to jakieś info dla szukających rozwiązania. U mnie jak mało ładowało od dołu a VAG nic nie pokazywał pomogła wymiana N75 (który tez niby pracował), a po jego wymianie DV zaczęła chichotać (dziś wymieniona). Wieczorem będę robił logi bo w niedzielę wyjazd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się