Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wolne obroty i odpalanie


jacus91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moja audiczka. Pare dni temu pojawił sie problem z trzymaniem wolnych obrotów zamiast standardowego 800-700 cały czas trzyma około 1400. PO jednym dniu od pojawienia się tego problemu doszedł problem z odpalaniem dzisiaj złapał mi dopiero za około 10 razem jak juz prawie akumulator był padnięty do tego podczas odpalania świeci sie lampka ABS a na ekranie komutera wyświetla sie czerwony wykrzyknik. Po odpaleniu lampka i wykrzyknik gasną. Komputer nie wykazał zadnych błędów. Jakies pomysły?
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmmmmmm podejzewał bym czujnik temp, jak u mnie był padniety tez nie chcial na zimnym odpalac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czerwony wykrzyknik miga też jak aku jest słaby.za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy.a z tego co piszesz to nie schodzi ci ze ssania,a za to odpowiada właśnie czujnik temp.a sprawdzałeś ile st on w ogóle pokazuje na kompie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest ok po sprawdzeniu na kompie. Co do wykrzyknika to byla wina aku to juz rozwiązane a odnośnie obrotów jutro bede sprawdzał silniczek krokowy bo na kompie nic nie wyszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest ok po sprawdzeniu na kompie. Co do wykrzyknika to byla wina aku to juz rozwiązane a odnośnie obrotów jutro bede sprawdzał silniczek krokowy bo na kompie nic nie wyszlo.

jak to w 2.6...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krokowy steruje przeustica na wolnych i sredniech obrotach, komp zbiera info z czujników i daje sygnał na krkowca, moze poprostu go wyjmij wyczysc sprawdz po wyhjeciu czy dzała wpinajac wtyczke, sprawdz podcisnienie w układzie dolotowym,to ejst wazne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare nowych faktów. Podcisnienia w ukladzie dolotowym sprawdzilem. Silnik krokowy wymieniłem na nowy i problem dalej jest ten sam nic się nie zmieniło.

Jeszcze przed wymianą powrócił problem odpalania. Samochód krecił kręcił i nie chciał odpalić. Co udało mi sie ustalić to to że przyczyną nieodpalania jest brak pracy pompy po przekręceniu zapłonu. Przekaźnik od pompy jest dobry bo inne audi na nim odpala natomiast pompa wydaje się też działać bo jak sie zepnie na sztywno przekaźnik to slychać jak pracuje. Ponadto po połgodzinnym odłączeniu akumulatora auto zapaliło normalnie od strzała pracuje chwile na 1400 obratów a potem co chwila faluje 1300-1400 obrotów aż szarpie całym autem. Ktoś wie o co tu może chodzic? Wiec przekaznik sprawny pompa sprawna więc co może być przyczyną że nie chce ona spracować w czasie odpalania?

Edytowane przez jacus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie łąpie jakiegos błeda skoro po odpieciu odpala, sprawdz na vagu. a jak wyglada ukłąd zapłonowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem układu zapłonowego. Kable i świece są nowe jakieś 5-10 tys przebiegu. Już raz był podłączany pod kompa i nic nie wykazało, pojade jutro jeszcze raz podpiąć. Pytanie tylko czy problem z odpalaniem łączy sie z wysokimi i falującymi obrotami czy to akurat zbieg okoliczności? Ponadto odkąd zaczał się problem z wolnymi obrotami odczuwam niewielki spadek mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo beznzyna i lpg. Dziwne jest to że jak jak nie chce zapalić to wogole pompy nie slychac zeby pracowała. Tak jakby rzeczywiscie jakiegos błeda łapał. Zobaczymy co wyjdzie na kompie. A mogłby to być np czujnik położenia wału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekaznik zmieniałem i to samo. Moj przekaznik w takiej audiczce tylko innej działa jak nalezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wlasnie dzis mialen ten sam problem gdyz zmienialem wtyczke od czujnika temp. Cieczy poniewaz poprzedni wlasciciel mial kable ponadrywane i podczas podlaczania nowej wtyczki pomylilem ze soba dwa kabelki i tez ren sam odczyt czyli swiecil sie wykrzyknik oraz zapalal sie ABS i nie chcial zatrybic ... Kable ogarniete i pali od strzala....Ja osobiscie stawial bym na czujnik lub samo polaczenie..

Edytowane przez lola118
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę się,mam również problemy z paleniem.po nocy na zimnym i na ciepłym nawet po krótkim postoju -10-15min.problemem jest schodzące paliwo.pompa wymieniona,regulator ciśnienia podmieniałem i dalej to samo.założyłem też zaworek zwrotny na zasilaniu -bez zmian.możliwe że jakimś sposobem paliwo schodzi powrotem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podpinałem go pod komputer na komputerze nic nie wyszło. Będę działał dalej w sobotę o efektach napisze, sprawdze również czujnik temp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupuj tanich zamienników, raz sie złakomiłem i wogole auto na taki nie odpaliło, tylko markowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...