jacus91 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Witam. Mam problem z moja audiczka. Pare dni temu pojawił sie problem z trzymaniem wolnych obrotów zamiast standardowego 800-700 cały czas trzyma około 1400. PO jednym dniu od pojawienia się tego problemu doszedł problem z odpalaniem dzisiaj złapał mi dopiero za około 10 razem jak juz prawie akumulator był padnięty do tego podczas odpalania świeci sie lampka ABS a na ekranie komutera wyświetla sie czerwony wykrzyknik. Po odpaleniu lampka i wykrzyknik gasną. Komputer nie wykazał zadnych błędów. Jakies pomysły? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 hmmmmmmmm podejzewał bym czujnik temp, jak u mnie był padniety tez nie chcial na zimnym odpalac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 czerwony wykrzyknik miga też jak aku jest słaby.za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy.a z tego co piszesz to nie schodzi ci ze ssania,a za to odpowiada właśnie czujnik temp.a sprawdzałeś ile st on w ogóle pokazuje na kompie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 u mnie juz wszystko ok wymiana czujnika pomogła, silniczek krokowy bym wyklucza całkiem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus91 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Czujnik jest ok po sprawdzeniu na kompie. Co do wykrzyknika to byla wina aku to juz rozwiązane a odnośnie obrotów jutro bede sprawdzał silniczek krokowy bo na kompie nic nie wyszlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Czujnik jest ok po sprawdzeniu na kompie. Co do wykrzyknika to byla wina aku to juz rozwiązane a odnośnie obrotów jutro bede sprawdzał silniczek krokowy bo na kompie nic nie wyszlo. jak to w 2.6... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 krokowy steruje przeustica na wolnych i sredniech obrotach, komp zbiera info z czujników i daje sygnał na krkowca, moze poprostu go wyjmij wyczysc sprawdz po wyhjeciu czy dzała wpinajac wtyczke, sprawdz podcisnienie w układzie dolotowym,to ejst wazne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus91 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Pare nowych faktów. Podcisnienia w ukladzie dolotowym sprawdzilem. Silnik krokowy wymieniłem na nowy i problem dalej jest ten sam nic się nie zmieniło. Jeszcze przed wymianą powrócił problem odpalania. Samochód krecił kręcił i nie chciał odpalić. Co udało mi sie ustalić to to że przyczyną nieodpalania jest brak pracy pompy po przekręceniu zapłonu. Przekaźnik od pompy jest dobry bo inne audi na nim odpala natomiast pompa wydaje się też działać bo jak sie zepnie na sztywno przekaźnik to slychać jak pracuje. Ponadto po połgodzinnym odłączeniu akumulatora auto zapaliło normalnie od strzała pracuje chwile na 1400 obratów a potem co chwila faluje 1300-1400 obrotów aż szarpie całym autem. Ktoś wie o co tu może chodzic? Wiec przekaznik sprawny pompa sprawna więc co może być przyczyną że nie chce ona spracować w czasie odpalania? Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez jacus91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 pewnie łąpie jakiegos błeda skoro po odpieciu odpala, sprawdz na vagu. a jak wyglada ukłąd zapłonowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus91 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Nie sprawdzałem układu zapłonowego. Kable i świece są nowe jakieś 5-10 tys przebiegu. Już raz był podłączany pod kompa i nic nie wykazało, pojade jutro jeszcze raz podpiąć. Pytanie tylko czy problem z odpalaniem łączy sie z wysokimi i falującymi obrotami czy to akurat zbieg okoliczności? Ponadto odkąd zaczał się problem z wolnymi obrotami odczuwam niewielki spadek mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 mozliwy zbieg okolicznoci. na bp i lpg tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus91 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 To samo beznzyna i lpg. Dziwne jest to że jak jak nie chce zapalić to wogole pompy nie slychac zeby pracowała. Tak jakby rzeczywiscie jakiegos błeda łapał. Zobaczymy co wyjdzie na kompie. A mogłby to być np czujnik położenia wału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 zmoien przekaznik albo stacyjke moze wiesza sie przekaznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus91 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 przekaznik zmieniałem i to samo. Moj przekaznik w takiej audiczce tylko innej działa jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 co zmieniałes ostatnio? sprawdz bedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus91 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 sprawdze jutro i napisze co wyszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lola118 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Kolego wlasnie dzis mialen ten sam problem gdyz zmienialem wtyczke od czujnika temp. Cieczy poniewaz poprzedni wlasciciel mial kable ponadrywane i podczas podlaczania nowej wtyczki pomylilem ze soba dwa kabelki i tez ren sam odczyt czyli swiecil sie wykrzyknik oraz zapalal sie ABS i nie chcial zatrybic ... Kable ogarniete i pali od strzala....Ja osobiscie stawial bym na czujnik lub samo polaczenie.. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez lola118 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 podepnę się,mam również problemy z paleniem.po nocy na zimnym i na ciepłym nawet po krótkim postoju -10-15min.problemem jest schodzące paliwo.pompa wymieniona,regulator ciśnienia podmieniałem i dalej to samo.założyłem też zaworek zwrotny na zasilaniu -bez zmian.możliwe że jakimś sposobem paliwo schodzi powrotem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacus91 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Dzisiaj podpinałem go pod komputer na komputerze nic nie wyszło. Będę działał dalej w sobotę o efektach napisze, sprawdze również czujnik temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 nie kupuj tanich zamienników, raz sie złakomiłem i wogole auto na taki nie odpaliło, tylko markowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się