Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ciśnieniem doładowania przy zmianie softu


Łysyrally

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na seryjnym programie wszystko jest ok (mialem wczesniej różne problemy ale ostatecznie logi wyszly ok), cisnienie doladowania trzyma zadane tak jak powinno. Przy zmianie softu cisnienie doladowania zostalo ustawione na 0,9 bar i tu sie zaczal problem, a wlasciwie powrocil... Mianowicie cisnienie dochodzi do 0,9 ale zaczyna falowac i nie tezyma go stabilnie. Tak jakby waste gate zaszybko sie otwieral. Turbina byla regenerowana, sztanga WG jest ustawiona w ten sposób ze klapke bajpasu zaczyna otwierac przy ciśnieniu 0,3 bar (nie jestem pewien na 100% czy tak powinno byc ustawione).Co moze byc przyczyna? Dodam ze szczelnosc dolotu sprawdzon, zawor n75 nowy sprawny, wezyki podcisnienia nowe. Slyszalem ze na ktoryms wezyku do n75 powinno być jakies przewezenie - czy to prawda? I czy to moze byc przyczyna takiego zachowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj tunera co Ci Soft robił i jest problem po nim :)(chyba że sam sobie zrobiłeś soft). Nie wiem jak można wypuścić auto po sofcie z problemem doładowania. Btw równie dobrze turbo może być źle zregenerowane i wyszło to przy większym booscie mimo ze wspominasz że na seryjnym też problemy były..

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej byly problemy ze przeladowywal ale znalazlem przyczyne i juz bylo ok. A tuner nie wypuscil tak auta tylko wgral spowrotem serie i jest na serii ok ale chce go zmapowac tylko musze znalezc co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie firma, która regenerowała turbo wykonała swoją pracę należycie :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie to długa historia, ale tez podejrzewałem turbine ze cos bie tak po regeneracji i bylem nawet u nich i luzowali mi napiecie sztangi ale nie pomoglo a potem znalazlem wezyk pekniety do n75 i pp wymiaanie było wszystko ok i robilem logi i wyszly perfect. Przy mapowaniu zaczęło turbo przeladowywac i podejrzewam ze ta sztanga byla dobrze i niepotrzebne ja luzowali bo to nie byla przyczyna. Sam bym ja sobie teraz ustawil tylko mam prosbe czy moglby mi ktos sprawdzic przy jakim cisnieniu (mierzone manometrem) zaczyna sie uchylac sztanga w avj? Ewentualnie cy jest ktos z avj z okolic Bielska? Mam manometr z wezykami i pompka wiec to 10min roboty zeby sprawdzic, stawiam dobra flaszeczke jak sie ktos znajdzie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...