Skocz do zawartości

Łysyrally

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łysyrally

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    CRTC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

585 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Łysyrally

0

Reputacja

  1. Testerem sprawdzisz na odkreconym korku, nie zakrecaj go, odpal zimny silnik i poczekaj az sie zagrzeje na wolnych obrotach, wtedy Ci cisnienie nie urosnie w ukladzie bo uklad nie jest zamkniety, jedynie poziom Ci siw zwiększy bo plyn jak sie zagrzeje to zmieni obhetosc. Ri wystarczy do sprawdzenia czy sa spaliny w plynie chlodniczym
  2. No oczywiscie ze nie otwiera sie na goracym silniku korka bo w ukladzie jest cisnienie i mozna dostac w pysk goracym plynem wiec tak czytam to i nie wierze...
  3. Na obu linkach sa ok, ta z pierwszego linku wystarczy a tansza :-)
  4. No wlasnie to długa historia, ale tez podejrzewałem turbine ze cos bie tak po regeneracji i bylem nawet u nich i luzowali mi napiecie sztangi ale nie pomoglo a potem znalazlem wezyk pekniety do n75 i pp wymiaanie było wszystko ok i robilem logi i wyszly perfect. Przy mapowaniu zaczęło turbo przeladowywac i podejrzewam ze ta sztanga byla dobrze i niepotrzebne ja luzowali bo to nie byla przyczyna. Sam bym ja sobie teraz ustawil tylko mam prosbe czy moglby mi ktos sprawdzic przy jakim cisnieniu (mierzone manometrem) zaczyna sie uchylac sztanga w avj? Ewentualnie cy jest ktos z avj z okolic Bielska? Mam manometr z wezykami i pompka wiec to 10min roboty zeby sprawdzic, stawiam dobra flaszeczke jak sie ktos znajdzie :-)
  5. Ja urzeźbilem z gniazda termopary z takim gwintem i nagwintowalem ew tym pod choinke, musisz kombinowac :-)
  6. W okolicach filtra oleju poszukaj czujnika ciśnienia oleju - trzeba wypiac z niego wtyczke, wykrecic go i wkrecic sobie tam krociec najlepiej z choinka na gumowego wezyka (tam jest gwint M10x1). Na wezu zapinasz manometr (taki do 6 bar wystarczy) i mierzysz cisnienie na wolnych i na wyzszych obr na zimno i jak sie olej rozgrzeje. Najlepiej przepalowac troche silnik zeby sie fest olej zagrzal i wtedy też sprawdzić. Bedzie Ci pikac cisnienie oleju na desce ale tym sie wtedy nie przejmuj bo czujnik wypiety :-)
  7. Wcześniej byly problemy ze przeladowywal ale znalazlem przyczyne i juz bylo ok. A tuner nie wypuscil tak auta tylko wgral spowrotem serie i jest na serii ok ale chce go zmapowac tylko musze znalezc co jest nie tak.
  8. Witam, na seryjnym programie wszystko jest ok (mialem wczesniej różne problemy ale ostatecznie logi wyszly ok), cisnienie doladowania trzyma zadane tak jak powinno. Przy zmianie softu cisnienie doladowania zostalo ustawione na 0,9 bar i tu sie zaczal problem, a wlasciwie powrocil... Mianowicie cisnienie dochodzi do 0,9 ale zaczyna falowac i nie tezyma go stabilnie. Tak jakby waste gate zaszybko sie otwieral. Turbina byla regenerowana, sztanga WG jest ustawiona w ten sposób ze klapke bajpasu zaczyna otwierac przy ciśnieniu 0,3 bar (nie jestem pewien na 100% czy tak powinno byc ustawione).Co moze byc przyczyna? Dodam ze szczelnosc dolotu sprawdzon, zawor n75 nowy sprawny, wezyki podcisnienia nowe. Slyszalem ze na ktoryms wezyku do n75 powinno być jakies przewezenie - czy to prawda? I czy to moze byc przyczyna takiego zachowania?
  9. To zależy jaka pompe masz - tzn różnią sie quattro i fwd. Jedna chyba kosztuje 105zł a druga 155zł + koszt wysyłki 20zł. Wysyłają w ten sam dzień
  10. Używki nie kupuj bo jak pompa leżała sucha jakiś czas to się wytrąciło dziadostwo takie białe (proszek) i długo nie pochodzi. Ori w ASO to tylko cały kosz i cena z kosmosu a z zamiennikami różnie bywa. Ja kupiłem zamiennik niemieckiej firmy SKV Germany i hula jak należy, ciśnienie mierzone na listwie wtryskowej idealnie 4 bar czyli tyle co ma być (nawet przy mocnym pałowaniu) a nie chodzi też głośno - jak się wsadzi głowe pod auto to troszke ją słychać ale w samochodzie nie. Koledzy tu z forum polecali właśnie SKV więc kupiłem i nie narzekam. Tu masz link do firmy która jest jedynym dystrybutorem w Polsce: http://esen.hurtownia.com/ Zadzwoniłem, dobrali mi po modelu samochodu i jeszcze w ten sam dzień wysłali kurierem za pobraniem więc na drugi dzień masz - polecam.
  11. Ramki mam akurat z Poznania z Audi :-P Może nie mnie widziałeś tylko ktos ma takie blachy z tą sama końcówka. Ja mam b6 avant srebrny SBI xx558
  12. No albo musisz zrobić sobie szablon 3d na podstawie kata albo pasowac na aucie ale wg mnie ta druga opcja wg mnie sensowniejsza. Lepsza opcja jest spawanie bo niestety nierdzewki dobrze nie zegniesz na gietarce
  13. Yyy, w czwartek lecialem z Katowic ale do Pszczyny i tam na Strumień skrecilem a w niedziele sie tylko po Bielsku krecilem więc raczej niemozliwe :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...