endriu a4 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 witam ostatnio mam problem bo po przejechaniu ok 10 km temperatura wskoczy na maxa i niby nie widac zadnych objawów wycieków czy plynu w silniku itd tylko zauwarzyłem ze gorny wąz jest goracy a dolny zimny i czy to moze byc termostat mam go zamiar wykrecic i wymienic sam wkład bo za nowy trzyba dac ok 200zl moze ktos na forum miałby sam wklad ori. pozdro
Mateuszek1001 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Najpierw powiedz jaki motor czy coś. Raczej wątpie że wymienisz sam termostat, jeśli masz 1.8T to występuje tam termostat z grzałką, służy to temu że nasz silnik ma tzw mapę cieplną silnika, i w zależności od warunków silnik posiada rózne temp cieczy. Więc jeśli padła ci własnie ta grzałka to wymiana samego wkładu o ile sie da nic nie da. Sam kupiłem w zeszłym roku Behr i śmiga dobrze, dałem 180 chyba.
endriu a4 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 ja mam 2.0 130km alt a jeszcze jedno jak wykrece termostat to sprawdzi go jakos czy jest dobry czy nie?
--Rafcio-- Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Zaciety termostat w pozycji zamkniętej lub padnięta pompa wody.
endriu a4 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 a jak sam wklad wymieniłbym to pomoze cos czy caly z obudową trzeba wyminic bo sam wklad zdecydowanie tanszy jest
--Rafcio-- Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Tylko ten metalowy element co się otwiera i zamyka pod wpływem temperatury, ten wklad wlasnie. Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez --Rafcio--
endriu a4 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2016 tylko trudniej o ten sam wkład i nie moge go jakos znalesc gdzie najlepeij szukac moze jakas podpowiedz? znalazlem jakis zamiennik ale nie ma pewnosci ze sie do mojego nada to pewnie musze go odkrecic i wtedy bedzie wiadomo jaka firma jego jest a taki z 1.8 ten termostat podejdzie to taki sam jest jak w 2.0 130km ALT? bo znalazłem taki tylko inny nr kodu ma bo na zdjeciu wydaje sie taki sam ktos cos wie? i oto linki http://allegro.pl/termostat-behr-oryg-audi-a4-b6-b7-a6-c5-1-8t-2-0-i5885883066.html http://allegro.pl/termostat-oe-vw-passat-alt-2-0-audi-a4-tm3100-behr-i5718026007.html?reco_id=8460f225-6968-11e6-8e10-56847afe9799&ars_rule_id=201 http://allegro.pl/behr-termostat-oryg-audi-a4-b6-b7-a6-c5-1-8t-2-0-i4837051323.html halo halo powiecie cos mi na ten temat bo jutro bymn cos chciał zamowic witam zmieniłem termostat na nowy wszystko fajnie ale dalej płyn gotuje górny wąż bardzo gorący a dolny goący wczesnie bylo górny goący a dolny zimny co moze byc na co zwracac uwage teraz co to moze być?
Mateuszek1001 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 hmmm, a nie wlewałeś żadnych uszczelniaczy do chłodnic przypadkiem?. Zdemontuj chłodnice i wlej do niej wrzącą wodę z octem bądz kwasem cytynowym
endriu a4 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2016 zadnych uszczelniaczy nic po zatym tylko płyn i nie mam pojecia co to moze byc
--Rafcio-- Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Podałem Ci drugą opcję, że padła pompa wody albo zalozyles odwrotnie termostat jak jest w twoim silniku wogole taka mozliwość.
endriu a4 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2016 termostatu inaczej nie włorze nie ma takiej opcji no tez tak mysle ze moze pompa wody ale cos tak dzisiaj patrzyłem jak mi sie płyn zagotował ze ten wąz dolny tak jakby byl zimny bo tam na dole jest gruby waz i cienki to cienki jakby troszke moze letni taki a ten gruby zimny ale one wychodzą z jednego punktu od chlodnici i nie mam pojecia co to robic moze ten termostat jest niedobry niby nowy ale kto wie
Jakoob Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Zanim wymienisz termostat, wlej za klika złotych płukanke do udrażniania chłodnic, dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym. Może układ jest zasyfiony i dlatego się grzeje, z biegiem lat w chłodnicy potrafi się sporo syfu wytrącić.
--Rafcio-- Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Ściagnij wąż od nagrzewnicy, niech ktos doda gazu i zobacz czy szybko go wy***rdala.
k232 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 zmieniłem termostat na nowy wszystko fajnie ale dalej płyn gotuje górny wąż bardzo gorący a dolny goący wczesnie bylo górny goący a dolny zimny co moze byc na co zwracac uwage teraz co to moze być? Nie rozumiem po co ten termostat wymieniałeś skoro węże miałeś w dobrej kondycji. Ja mam silnik bez turbo ale górny wąż mam gorący a dolny zimny i tak ma być z tego co chłopaki się wypowiadali w moim temacie.
endriu a4 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2016 k232 termostat zmieniłem na nowy bo w srodku dwa plasticzki były wyłamane. a moze poprostu zle odpowietrzylem powiedzcie mi dokładnie jak sie odpowietrza co gdzie kiedy i jak i zobacze czy tak samo robiłem a jak nie to to wtedy przeczyszcze chłodnice przy nagrzewnicy popatrze bo dzis patrzyłem i nia ma centralnego tylko zimne powietrze leci gdzie znajduje sie pompa wody w w moim Alt bo termostat wymienony układ odpowietrzony a sytuacja jaka była taka jest i teraz moze takie małe plasticzki co nie w termostacie wyłamałem poleciały w pompe musze ją obejrzec a nie wiem gdzie jest gdzies kolo łancuszka rozrzadu tylko nie wiem gdzie dokladnie
em0t Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Żeby pompę obejrzeć to musisz zdjąć rozrząd . Nwm czy sam to ogarniesz ?
endriu a4 Opublikowano 16 Września 2016 Autor Opublikowano 16 Września 2016 pare dni temu pompa wymieniona i wszystko hula...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się