Skocz do zawartości

em0t

Pasjonat
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O em0t

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Łochów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

892 wyświetleń profilu

Osiągnięcia em0t

0

Reputacja

  1. Auto ogólnie słabo jedzie i czuć że brakuje mu mocy. Komp wyrzuca błąd n75, ale został podmieniony na inny i dalej wyrzuca błąd. Wrzucam logi z odpiętym n75. Logi 001 - 013 Logi 001-025
  2. Witam. Proszę o spojrzenie w logi i ocenę. Logi 001 i 013 Logi 002 i 007 Logi 002 i 033 Logi 003 i 020
  3. Już ogarnięte. Mało czynniku było ? plus wymiana na starą dysze rozprezna i wszystko śmiga teraz jak trzeba ?
  4. Błędów brak bo sprawdzałem ??. Wydaje mi się że cos z klapa jest od ciepłego powietrza nie tak. Bo teraz patrzyłem to od strony kierowcy leci lodowate powietrze (nawiew na szybę, Środkowa i boczna kratka) a od strony pasażera już cieplejsze powietrze ( też nawiew na szybę, Środkowa i boczna kratka). Ogólnie to połowa deski chłodzi dobrze a druga już wali trochę cieplejszym powietrzem. Sorki ale pomyliłem tematy
  5. Witam. Mam problem z temperatura wylatujaca z kratek. Z kratki od kierowcy na klimie wieje powietrze ok3stopni. Na środkowej od strony kierowcy ciut wyższa a od strony pasażera już ponad 10stopni. Tylko między Środkowa kratka pasażera a prawa kratka też jest różnica. I pytanie gdzie może leżeć przyczyną
  6. Witam. Mam problem z temperatura wylatujaca z kratek. Z kratki od kierowcy na klimie wieje powietrze ok3stopni. Na środkowej od strony kierowcy ciut wyższa a od strony pasażera już ponad 10stopni. Tylko między Środkowa kratka pasażera a prawa kratka też jest różnica. I pytanie gdzie może leżeć przyczyną
  7. Witam. Mam pytanko. Posiadam Audi a4b6 2.0alt i ostatnio wymienialem osuszacz i dysze rozprezna. I pytanie mam do dyszy rozpreznej. Dysze rozprezna która miałem wcześniej była koloru pomarańczowego a teraz jest założona koloru żółtego o nr 8uw351 233-091. I potrzebuje się dowiedziec czy obecną dysza rozprężna jest dobra? Czy mam szukać takiej jak była stara? Zauważyłem też że po zgaszeniu coś syczy a na starej tego nie było. Normalne to jest?
  8. Co do programu to nwm. Bo auto niedawno kupiłem i nwm czy było coś dlubane. Przeplywka jest nowa ori Boscha więc wątpię żeby zawyzala. Piekło w dolocie jest przez to że nie ma tunelu intercoolera. Niedługo będzie założony i zobaczymy czy spadnie temp dolotu.
  9. Nowe logi po zmianie N75 oraz przepływki :https://log.malonetuning.com/chart/2...EENIQsK%2FAAAAhttps://log.malonetuning.com/chart/2...w6JCwpcAAAA%3Dhttps://log.malonetuning.com/chart/2...J8KOwq0AAAA%3D
  10. Ok, sondę zostawię w spokoju. Zawór n75 wczoraj zamówiłem i dzisiaj powinien byc. Więc zobaczymy czy coś pomoże
  11. Więc tak, sonda nie wywala błędów a szczelność dolotu była sprawdzana. Znalazłem kilka nieszczelności ale już są usunięte. Dv jest wrzucona nowa od mocniejszej wersji ori. Sondę można odpiac i sprawdzić co się będzie działo. Właśnie podejrzewam że coś może być z n75. I mam zamiar podmienić, tylko muszę znaleźć kogoś z takim silnikiem
  12. Witam, prosiłbym o rzucenie okiem na te logi. Martwię się deko o turbinę ? Czy mógłby mi ktoś poradzić na co zwrócić uwagę : 002 - 033 https://log.malonetuning.com/chart/2...Q0hCwr8AAAA%3D 003 - 020 https://log.malonetuning.com/chart/2...LClwAAAA%3D%3D 115 - 118 https://log.malonetuning.com/chart/2...7CrQAAAA%3D%3D Z góry dziękuje .
  13. em0t

    Audi TT 1.8t 180km ajq

    Witam po dłuższej przerwie . Szczelność została sprawdzona i usunięta , DV została wymieniona na nowa ori i pęknięty waz od odmy zaklejony . Oczywiście przewód zostanie wymieniony na nowy tylko jeszcze nie doszedł i logi zostały zrobione na tym zaklejony . Wrzucam logi do oceny : Logi 002+033 new Dv Logi 003+020 new DV Logi 115+118 new DV Logi 115+118 odpiety n75
  14. em0t

    Audi TT 1.8t 180km ajq

    Prawdopodobnie mi się wydaje że dv jest do wymiany. Bo gdy dodamy gazu i puscimy to słychać jak upuszcza ciśnienie podobnie jak blow off a jest seryjna dv. Według filmików na których jest taki sam silnik to po dodaniu gazu i puszczeniu to nie ma dźwięku upuszczania ciśnienia. Ale jeszcze sprawdzę dv i dolot sprezonym ciśnieniem . Co do spalania stukowego jakieś pomysły? Bo świece były niedawno wymieniane, no chyba że to przez to że ciśnienie za małe? Loga z odpietym zaworem n75 postaram się wmiare szybko zrobić i wrzucic ?
  15. em0t

    Audi TT 1.8t 180km ajq

    Witam . Potrzebuje żeby ktoś ogarnięty spojrzał na logi i ocenił czy trzeba coś poprawić . Auto niebawem będzie miało robiony program i chcemy wszystko ogarnąć żeby nie było problemów . Logi dynamiczne : Logi 02-033 Logi 115-118 Logi 03-020 Logi statyczne tylko nie wiem czy prawidlowe bloki : Logi 033-002-001
×
×
  • Dodaj nową pozycję...