leewang 20 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam Koledzy mam problem ze skrzynią - silnik CAGA, Audi A4 b8 2010 rok. Przy wolnej zmianie biegu to znaczy z drugiego biegu na trzeci nie ma problemu, natomiast gdy np szybciej ruszę i kręcę silnik do obrotów około 4 tys to strasznie ciężko jest wbić trzeci bieg. Muszę zbić z dwójki na luz i później na trzeci wtedy wchodzi z oporem ale wchodzi, a jak chce szybko z dójki na trójkę zmienić bieg to nie chce wskoczyć. Co może być tego powodem? Wcześniej przy B6 nie miałem tego problemu, tutaj od zakupu B8 cały czas mi to przeszkadza i nie mogę się pozbyć problemu. Pozdrawiam Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez leewang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosdbz20 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Jest zgrzytanie? Może synchronizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Jest zgrzytanie. To może być synchronizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrosdbz20 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Raczej tak, ale mogę się mylić. Jak tak miałem w swojej b5, jak na zimnym silniku chciałem szybko wbić dwójkę, ale ostatecznie nie zajmowałem się usunięciem tego. Po rozgrzaniu silnika/skrzyni nie jest lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Właśnie nic nie pomaga i na zimnym i na ciepłym jest to samo. Może olej powinienem zmienić w skrzyni. Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez leewang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro 0 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 leewang rozwiązałeś problem ? mam dokładnie to samo.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 26 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Niestety nie rozwiązałem problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osta 6 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) To nie jest jakieś rajdowe Subaru. Tutaj powolutku i płynnie zmienia się biegi Edytowane 27 Listopada 2016 przez Osta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 W B6 zmieniałem szybko i nie było problemu. Tutaj musiałem zmienić technikę i zmieniam powoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osta 6 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 No ja w A3 (8L) też zmieniałem trochę szybciej ale tutaj szkoda skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro 0 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Nie, nie jest to normalne, nie po to mam prawie 300konne auto żeby czasem szybko i dynamicznie nie móc wbić trójki, chcąc np kogoś wyprzedzić. Miałem w swoim życiu sporo aut, niektóre dla polaka z kosmicznymi przebiegami ( 400tys >> ) z np felernymi skrzyniami GRF i wszystko chodziło tip-top Tu mam auto prawie 5lat, teraz ma 60> tys przebiegu zaledwie , skrzynia a`la sportowa, w końcu wkładają ją do golfa 6 GTI / R32 czy leona FR 2.0TSI > , jeśli wcześniej nic się nie działo i nagle zaczęło, to raczje nie jest to normalne, nikt nie wmówi mi że mam wrzucać spokojnie biegi bo to nie subaru. Pytałem o rozwiązanie problemu , jeśli trzeba wymieniać synchronizatory, to wymienię, zaczynam od oleju, przynajmniej to wykluczę... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Miro daj znać jak po wymianie oleju, mnie też strasznie irytuje ten problem. Tak jak pisałem wcześniej, w B6 mogłem sobie biegi wbijać jak szybko chciałem i nie miałem nigdy problemu z wbijaniem biegu. W b8 niestety jakaś porażka, jak pierwszy raz chciałem szybciej pojechać i od razu przy wbijaniu 3 usłyszałem zgrzyt i nie mogłem jej wbić to pomyślałem że może nie docisnąłem sprzęgła. Niestety nawet przy mocnym dociskaniu dzieje się to samo. Lipa straszna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro 0 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) oczywiście zamówiłem motula DCTF ( ten sam co do DSG ) Elemenateur ( Marcin z pro choice ) go bardzo polecał do manuala zobaczymy Dodano : Olej wymieniony, niestety na powyższy problem nic to nie pomogło. Mechanik sugeruje mi wymianę lewarka z wybierakiem, koszt niewielki, chyba zaryzykuję. Edytowane 20 Grudnia 2016 przez miro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Miro dzięki za update, u mnie doszedł problem ciężko wchodzącej 1 i 2... chodzą głosy że to olej albo synchronizator. Już miałem zamawiać olej ale chyba jeszcze się wstrzymam i nie wiem czy nie wymienić tego synchronizatora. O lewarku z wybierakiem jeszcze nie słyszałem, ale jak koszt niewielki to może warto spróbować. Jak ogarniesz temat to napisz, ja też jak coś ruszę to dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się