MuminWawa Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Witajcie, Jest to mój pierwszy post na forum, dodatkowo powiem, że jestem laikiem w temacie budowy samochodów. Jakiś czas temu znalazłem i kupiłem nienaganne B8 2.0 CNCD. Brak wycieków itp. Niestety ostatnio zacząłem wyczuwać zapach paliwa w kabinie po krótkim postoju. Jest wyczuwalny dosłownie przez kilka-kilkanaście sekund, później w drodze już nie śmierdzi(pachnie ) paliwem. Przed chwilą zdjąłem osłonę i zauważyłem na jednej części wyciek, a także na częściach poniżej. Z tego, co zdążyłem się zorientować to jest to pompa wysokiego ciśnienia. Co ciekawe, nie czuję spadku mocy. Czy ktoś może miał podobną przypadłość? Czy możliwe, że to jakaś uszczelka i nie trzeba wymieniać od razu całej pompy? Oczywiście będę naprawiał jak najszybciej, ale czym może grozić dalsza jazda w takim stanie? Poniżej zdjęcia I widok na części na które cieknie...
Grzegorz5 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Hej Kolego, u mnie ten sam problem - czuć spaliny z nawiewów podczas postoju. Nie ma takiego wycieku jak u ciebie, ale zauważyłem że właśnie z okolicy pompy wys. ciśnienia pojawiają się spaliny . Jak zakończyła się Twoja usterka ? Edytowane 3 Lutego 2019 przez Grzegorz5
MuminWawa Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Moja diagnoza się potwierdziła. Jakaś uszczelka w pompie wysokiego ciśnienia, której się nie wymienia/nie regeneruje. Ostatecznie wymiana pompy pomogła.
TmZ Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 Miałem podobny przypadek też musiałem wymienić pompę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się