Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Witam Dzisiaj wrzuciłem do S4 B8 przednie hamulce od SQ5. Sprawa jest b"analnie" prosta ale niekoniecznie tania. A więc: - przednie zaciski Ate z klockami od Audi SQ5 - tarcze hamulcowe 380mm z SQ5 (tylko ASO) Wsio idzie p&p Do tego felga minimum 19" i można śmigać. 1
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Ja tez wczoraj przymierzalem taki zestaw u siebie i musze Ci powiedziec ze 18 wchodzi na styk. Trzeba tylko dystans dac z uwagi na znaczne roznice w ET felg. Masz jakiś pomysl na tylne heble? Po glowie chodza mi takie z a8 356mm ale chyba nikt jeszcze tematu nie przerabial...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Wszystko zależy od wypełnienia felgi, też po głowie chodzą mi 356tki muszę tylko trafić jakiegoś świeżego rozbitka
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 A masz jakies info czy te tyly tez są PnP? Chyba Romco w swojej a4 mial takie założone
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2016 nie badałem jeszcze tematu bo nie mam skąd wziąśc do tego czesci a nie bardzo jest wyciągac z aut klientów zeby pasowac do swojego
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Same tarcze ma koles od ktorego brałem przody ale przymiarka bez zacisku niewiele nam powie. Napisalem do kolegi Romco, zobaczymy czy pomoze w temacie. U ciebie w s4 masz na tyle 330mm wiec jakos to sie tam zgrywa z przodem. Ja mam 300 i wizualnie jest tragedia :-)
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2016 w przypadku 380 z przodu to 330mm z tyłu to już lipa, 356 wygląda i hamuje juz znacznie lepiej
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 A jak wrazenia z jazdy na tych 380 w ogole? Moje ida do piaskowania i malowania wiec nie mialem okazji jeszcze na nich jezdzic
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Wczoraj założyłem a teraz robię tył, oploty sroty itd itp
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Skad brales oplot? HELL'a kladziesz?
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Co do przewodów to ja osobiście moge Ci je polecic. Zakładałem chyba ze 4 komplety do Golfow GTI/R20 i przez ponad 2 lata nie sprawiają żadnych problemów
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2016 oplot sam w sobie jestbardxzo dobry problemy wynikaja tylko ze złego montażu
Grohu Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 oplot sam w sobie jestbardxzo dobry problemy wynikaja tylko ze złego montażu Ja tego sam robić nie będę, a przy zmianie oleju chcę od razu oplot wrzucić. Rozumiem, że problem montażu nie jest związany z dorabianiem końcówek czy coś takiego tylko z ciężkim ułożeniem przewodu, żeby go poprawnie zamontować.
LukiKRK Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Dev wrzuc prosze foto jak to wyglada po zalozeniu wszystko Tapniete z SGS7
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Przyszłym tygodniu będę składać Q5tkę to coś kliknę Tył 356/22 mm z A8 D4 pasuje na tył B8/Q5. Dzisiaj sprawdziłem, problem w tym że tarcza tylko w ASO - 1000zł/szt, jarzmo - 800zł/szt Aaaa. ... zapomniałem o osłonach. ..
piotrekb_tt Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Serio? Kolega Romco pisal ze nie pasowaly. Zalozyles tarcze i skreciles zacisk? :-) Jesli tak to super informacje. Czas zaczac szukac zestawiku.
piotrekb_tt Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Nie wiem. U niego w temacie jest napisane ze tyl nie pasowal PnP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się