Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Witam Dzisiaj wrzuciłem do S4 B8 przednie hamulce od SQ5. Sprawa jest b"analnie" prosta ale niekoniecznie tania. A więc: - przednie zaciski Ate z klockami od Audi SQ5 - tarcze hamulcowe 380mm z SQ5 (tylko ASO) Wsio idzie p&p Do tego felga minimum 19" i można śmigać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Ja tez wczoraj przymierzalem taki zestaw u siebie i musze Ci powiedziec ze 18 wchodzi na styk. Trzeba tylko dystans dac z uwagi na znaczne roznice w ET felg. Masz jakiś pomysl na tylne heble? Po glowie chodza mi takie z a8 356mm ale chyba nikt jeszcze tematu nie przerabial... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Wszystko zależy od wypełnienia felgi, też po głowie chodzą mi 356tki muszę tylko trafić jakiegoś świeżego rozbitka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 A masz jakies info czy te tyly tez są PnP? Chyba Romco w swojej a4 mial takie założone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 nie badałem jeszcze tematu bo nie mam skąd wziąśc do tego czesci a nie bardzo jest wyciągac z aut klientów zeby pasowac do swojego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Same tarcze ma koles od ktorego brałem przody ale przymiarka bez zacisku niewiele nam powie. Napisalem do kolegi Romco, zobaczymy czy pomoze w temacie. U ciebie w s4 masz na tyle 330mm wiec jakos to sie tam zgrywa z przodem. Ja mam 300 i wizualnie jest tragedia :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 w przypadku 380 z przodu to 330mm z tyłu to już lipa, 356 wygląda i hamuje juz znacznie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 A jak wrazenia z jazdy na tych 380 w ogole? Moje ida do piaskowania i malowania wiec nie mialem okazji jeszcze na nich jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Wczoraj założyłem a teraz robię tył, oploty sroty itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Skad brales oplot? HELL'a kladziesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 tak HEL, zawsze mam dostepne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Jakie koszta na 4 zaciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Co do przewodów to ja osobiście moge Ci je polecic. Zakładałem chyba ze 4 komplety do Golfow GTI/R20 i przez ponad 2 lata nie sprawiają żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 oplot sam w sobie jestbardxzo dobry problemy wynikaja tylko ze złego montażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grohu Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 oplot sam w sobie jestbardxzo dobry problemy wynikaja tylko ze złego montażu Ja tego sam robić nie będę, a przy zmianie oleju chcę od razu oplot wrzucić. Rozumiem, że problem montażu nie jest związany z dorabianiem końcówek czy coś takiego tylko z ciężkim ułożeniem przewodu, żeby go poprawnie zamontować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiKRK Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Dev wrzuc prosze foto jak to wyglada po zalozeniu wszystko Tapniete z SGS7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Przyszłym tygodniu będę składać Q5tkę to coś kliknę Tył 356/22 mm z A8 D4 pasuje na tył B8/Q5. Dzisiaj sprawdziłem, problem w tym że tarcza tylko w ASO - 1000zł/szt, jarzmo - 800zł/szt Aaaa. ... zapomniałem o osłonach. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Serio? Kolega Romco pisal ze nie pasowaly. Zalozyles tarcze i skreciles zacisk? :-) Jesli tak to super informacje. Czas zaczac szukac zestawiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Co mu nie pasowało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Nie wiem. U niego w temacie jest napisane ze tyl nie pasowal PnP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się