Lolek1z 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Dobrze rozumiem, że cyl. 1,2,4 są mocniejsze od cyl. 3? czym to może być spowodowane? Widać, że korekcje są w normie ale czy mogą one powodować spadek mocy? po przegazowaniu wartości trochę maleją. Dodatkowo zauważyłem, że obroty skaczą stale o ok 20 obr./minhttps://zapodaj.net/d88419f8023e1.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/6a4e9bb7d4a0b.jpg.html Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez Lolek1z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy1991 0 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Ty ale dlaczego nie masz na zdjęciu cylindra 4? Co jest grane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek1z 0 Opublikowano 8 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Bo cylinder 3 służy jako wzór dla reszty tam gdzie wtrysk sterujący Ty ale dlaczego nie masz na zdjęciu cylindra 4? Co jest grane? . Są pokazane różnice miedzy 1cyl a 3cyl, 2cyl a 3cyl, 4cyl a 3cyl. Żeby nie było różnicy w mocy na cylindrach. Przynajmniej ja tak to rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy1991 0 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 tu masz moje logi z tej grupy i zauwaz ze cyl4 jest. http://vaglog.pl/log_277426.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 łysy masz nowszego kompa dlatego masz 4 grupy w starsztch sa tylko 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się