przembest188 Opublikowano 4 Listopada 2020 Opublikowano 4 Listopada 2020 (edytowane) W dniu 4.11.2020 o 22:10, przembest188 napisał: Jestem już po swapie. Silnik AVF już siedzi w aucie, wcześniej BRD. Teraz czekam jeszcze na ECU, pojechało na wykodowanie immo. Poza tym wszystko podłączone tak jak powinno być, także temat do ogarnięcia nie było tak źle jak większość odradzało. Teraz pytanie do znawców tematu. Co trzeba będzie kodować po takim zabiegu? Jakieś adaptacje też trzeba robić? Edytowane 31 Stycznia 2021 przez przembest188
przembest188 Opublikowano 2 Lutego 2021 Opublikowano 2 Lutego 2021 W dniu 4.11.2020 o 22:21, przembest188 napisał: Witam. Auto odpaliło, jeszcze do poskładania przód. Tylko w abs cały czas jest błąd brak komunikacji że sterownikiem silnika i kontrolki abs ESP na desce. Jest to do ogarnięcia czy sterownik abs nie zagra z silnikiem avf, samochód jest z napędem quattro.
krzyh72 Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 Witam. Chciałbym odświeżyć nieco temat. Pacjent a4 b7 z 2006 r. Silnik BRE. Rozleciała się głowica. Chcę podmienić silnik na AVF. Mechanicznie wszystko ogarnę, ale pod kątem elektryki, czy jak kupię w komplecie silnik ze sterownikiem do AVF i licznikiem ze stacyjka, to motor odpali? W szczególności chodzi mi o to czy sterownik od silnika AVF będzie pasował do oryginalnej instalacji elektrycznej, do kostek, czy czeka mnie tutaj jakaś przeróbka? Czy sytuacja będzie taka sama jak przy w/opisanym silniku BRD, czy ewentualnie będą mnie czekać jeszcze inne niespodzianki, pod kątem instalacji elektrycznej? Z góry dziękuję za podpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się