WYSKUN Opublikowano 22 Października 2016 Autor Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) Przy prawidłowym sprawdzaniu szczelności czyli z odpiętą odmą z rury dolotowej do turbo nie ma mozliwości żeby dmuchało z kolanka odmy bo działają zaworki jednokierunkowe i powietrze nie powinno dostawać się do odmy silnika. Ehh, nic nie dała wymiana kolanka odmy, trójnika i czyszczenia zaworka odmy (poza tym że już się nie poci) dalej w bloku 032 jest "-0.9%" i "21.9%" Czy jak się robi test szczelności dolotu to powietrze przelatuje też przez układ sai, eżektor, evap, combi, n112, n249 itp ? Czy trzeba osobno sprawdzać te pierdoły? __________________________________________________________________________________________________________________________ Może ktoś zerknąc teraz na logi? http://vaglog.pl/log_281590.html _________________________________________________________________________________________________ Problem rozwiązany. Wymieniony przepływomierz na nowy bosh. Czyli mimo, że wartości w bloku 002 były ok to przepływomierz robił kaszanke gdzie indziej i wyskakiwał check engine Dzięki wszystkim którzy mi pomogli za wiedze, czas i pomoc Dużo się nauczyłem (jak zrobić test szczelności, wymiana odmy, rureczek i zaworka, zawór wtórnego powietrza, wymiana świec, rurka bagnetu, sprawdzanie ciśnien oleju, paliwa itp) w bloku nr 032 jest teraz ok "0.8%" i "-2,5%" Auto odżyło, mam wrażenie że lepiej się zbiera i jest elastyczniejsze. Kilka razy mierzyłem i od 60-100 na 4 biegu równe 7s Edytowane 13 Października 2016 przez WYSKUN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się