Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.8 V6 ACK kręci nie odpala - co jeszcze sprawdzić?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie.
Mam problem z moją A4 2.8 V6 ACK. Auto podczas ruszania szarpnęło i zgasło po czym odpalił i znowu to samo tylko że tym razem już nie odpalił..

Co zostało sprawdzone:
Paliwo dochodzi, brak iskry.
Cewka ma zasilani oraz masę (cewka był podmieniana na nową)
Sprawdzone czujniki Halla diodą i obydwa "mrugają"
Rozrząd sprawdzony i jest OK

Błędy z VAG-a:

17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus
P1392 - 35-00 - -
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)
29-10 - Short to Ground - Intermittent

Co mógłbym jeszcze sprawdzić ?

Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam.

Edytowane przez Steki
Opublikowano

Sprawdź jeszcze wiązkę elektryczną, jeden czujnik położenia wałka rozrządu zwiera do plusa, pozostałe zwierają do masy.

Opublikowano (edytowane)

Wiązka sprawdzona i nie zauważyłem żadnych uszkodzeń aczkolwiek będę jeszcze sprawdzał..

Dodatkowo dziś jeszcze sprawdziłem:

Wszystkie wtryski dostają i plus i impuls podczas krecenia
Rezystancja cewki OK
impulsy docierajace do cewki są podczas krecenia

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?
JEszcze pytanie gdzie znajduje sie czujnik wału? Według książki "Sam Naprawiam" ma on szarą kostkę 3 pinową pod zbiorniczkiem wyrównawczym, zgadza się ?

EDIT 1

Muszę was przeprosić bo albo wcześniej zle sprawdziłem (wszystko sprawdzam sam nie mam drugiej osoby do pomocy) albo teraz sie pojawiła..a konkretnie chodzi o iskre, jest na wszystkich cylinndrach a auto nadal nie odpala..

EDIT 2

Po przekopaniu jeszcze raz wiązki i odłączeniu emulatorów wtrysków od LPG i podłączeniu wtrysków oryginalnie oraz wymianie bezpiecznika 34 który był przepalony i zwarty jakimiś drucikami (tu mi ręce opadły :facepalm: ) auto zagadało.

2 lub 3 (już nie pamietam) wtyczki od emulatorów miały naderwane kabelki przy samych wtyczkach więc teraz pozostaję mi wszystko na nowo polutować i zobaczymy czy odpali wtedy..

Po odpaleniu zostaję już tylko jeden błąd a konkretnie:
1 Fault Found:
17800 - Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163): Open Short to Plus
P1392 - 35-00 - -

trzeba będzie jeszcze przekopać wiązkę..

Edytowane przez Steki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...