Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI AFN] problem z szarpaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem mam Audi 80 z silnikiem od A4 AFN 110KM w porzedziale 1200-1600 obr silnik szarpie przy lekkim dodawaniu gazu. po wcisnieciu przyspiesza bez problemów. Ten objaw znika jak pojade koło 20min z prędkością 130-150. Auto potem jeżdzi normalnie do zgaszenia. Prosiłbym o jakąś podpowiedź :redface:

Opublikowano

Najlepiej wykonać próby z VAGiem i zrobić logi.

Opublikowano

problem w tym ze nie moge sie skomunikować z kompem wszystko inne jest diagnozowalne. Może wiesz pod który pin przy kompi idzie kabelek od złącza diagnostycznego

Opublikowano
Witam mam problem mam Audi 80 z silnikiem od A4 AFN 110KM w porzedziale 1200-1600 obr silnik szarpie przy lekkim dodawaniu gazu. po wcisnieciu przyspiesza bez problemów. Ten objaw znika jak pojade koło 20min z prędkością 130-150. Auto potem jeżdzi normalnie do zgaszenia. Prosiłbym o jakąś podpowiedź :redface:

a czy problem zawsze wystepowal,czy dopiero teraz ... :question:

Opublikowano

Sprawdź ustawienie portu COM dla interfejsu i taki ustaw w VAG-COMie (porty od 1 do4)

Opublikowano

Panowie, wyczajcie, że kolega ma przekładany silnik i ktoś po prostu nie podłączył sterownika do linii K.

Opublikowano

problem jest od kiedy mam to auto. SZOGUN0 ma chyba racje ale pod który pin jes podłączana lini K przy komputerze od silnika

Opublikowano

Zdarza się że niektórzy A4 nazywają 80 a w podpisie jak wół A4 wiec niech wojtek26 wkońcu zaktualizuje dane.

Opublikowano

mam 80 ale z silnikiem od A4 AFN czy ktoś sie spotkał z takimi objawami

Opublikowano
mam 80 ale z silnikiem od A4 AFN czy ktoś sie spotkał z takimi objawami

przyczyn moze byc bardz wiele ...

-filtr paliwa

-N75

-turbulum (zaluzje)

-nastawnik

-wtrysk sterujacy

i cholera wie co jeszcze ...

zajmij sie najpierw brakiem komunikacji z ECU a potem diagnoza Vag'iem pomoze skierowac rece które lecza w odpowiednie miejsce ..... :wink:

Opublikowano

Filterki wymienione turbinka chodzi lekko bez zaciec wydaje mi sie ze to wina pompy wtryskowej a konkretnie nastawnika Masz racje musze połączyć diagnostyke tylko cholerka do którego pinu to idzie. Umnie krzyczą sobie 200 za cos takiego a to jest proste tylko zeby wiedzieć pod który pin sie wpiąć

[ Dodano: 23-02-2007, 08:48 ]

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=183

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=345

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...