marcinwhite Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) Witam, przymierzam się do sprzedaży mojej b8ki i zmiany na coś mniejszego benzynowego. Na ten moment upatrzylem sobie A3 z lat 2008-2011.roczny przebieg będę miał rodu 10kkm więc utrzymywanie dalej diesla mi się nie kalkuluje. Miał ktoś do czynienia z tytułowym silnikami? 2.0 to ten sam motor co w B8? (198km wg opisów w internecie), a 1.4 ma 123km. Jestem ciekaw opinii głównie o tym mniejszym że względu na stawki ubezpieczeń w Wielkiej Brytanii. Chyba że jest jakiś inny silnik w tej budzie godny polecenia to Ch etnie poczytam Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Września 2016 przez marcinwhite
arekt87 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 Witam, przymierzam się do sprzedaży mojej b8ki i zmiany na coś mniejszego benzynowego. Na ten moment upatrzylem sobie A3 z lat 2008-2011.roczny przebieg będę miał rodu 10kkm więc utrzymywanie dalej diesla mi się nie kalkuluje. Miał ktoś do czynienia z tytułowym silnikami? 2.0 to ten sam motor co w B8? (198km wg opisów w internecie), a 1.4 ma 123km. Jestem ciekaw opinii głównie o tym mniejszym że względu na stawki ubezpieczeń w Wielkiej Brytanii. Chyba że jest jakiś inny silnik w tej budzie godny polecenia to Ch etnie poczytam Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka Witam Też interesuje się A3 2005 r. w benzynie 2,0 150 KM. Teraz mam A6 i chce zmienić na mniejsze. Nic nie wiem na temat silnikow benzynowych Audi. Zawsze miałem disle . Dowiedziałes się cos ciekawego na temat tych silników? Chodzi mi słabe strony i dobre oczywiście. Jak często wymieniać rozrząd.? Ten mój silnik jest bez turbiny? Jakie może być zużycie paliwa ? Dzięki za jakieś informacje Pozdrawiam
marcinwhite Opublikowano 11 Października 2016 Autor Opublikowano 11 Października 2016 Sytuacja finansowa mi się zmieniła i pewnie tymczasowo będzie 8l a nie 8p, ale jeszcze mojej B8ki nie udalo mi się sprzedać, więc wszystko wisi w powietrzu i czeka. Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka
A-rek Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Mógłby ktoś ogarnięty w tym temacie napisać coś na temat tych silników ??? Warto szukać auta z takimi silnikami? Lepiej 1.4 TFSI czy 2.0 TFSI ? A może 1.8 TFSI ?
janusz_stg Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Jeśli chodzi o silnik 1,4 TFSI symbol E 111 to jest dość dynamiczny silniczek ale.... Jest jeden bardzo ważny element. Łańcuch rozrządu. Możliwa bardzo niska trwałość w skrajnych przypadkach 40 tkm i łańcuchowy napęd pompy olejowej. Wszystko to może grać jak orkiestra -głośno . Ten sam silnik E 211 to "poprawiona wersja " a tak na prawdę zupełnie nowa konstrukcja bez łańcuszków. Na razie polecany i ponoć wolny od chorób wieku dziecięcego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się