Guns88 2 Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Ma ktoś może jakiś dobry pomysł, żeby jak najmniej inwazyjnie wyregulować sztangę od WG? Problem polega na tym, że po zdjęciu wydechu i tak jest ciężki dostęp. Klucz nie chce wejść na nakrętkę bo jest za mała szczelina między nią, a cięgienkiem/dzwignią WG... Chciałbym uniknąć zdejmowania kolektora, o ile jest to możliwe. Po odpięciu N75 pompuje tylko 0,24-0,25Bara więc sporo brakuje... Turbo po organoleptycznych oględzinach wydaje się być całkiem w porządku(brak większych luzów, pęknięć), jedynie ta regulacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 dlaczego sporo brakuje? 0,05 b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guns88 2 Opublikowano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 A no po to, że turbo wstaje dopiero przy 2,2-2,3RPM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Tzn po zdjeciu kata nie możesz dostać się do regulacji? jest załozona blaszka zabezpieczająca na nakretki? jesli nie ma to do regulacji nie trzeba nawet nic odkręcać czy ruszać można to zrobić na kompletnym aucie potrzebna tylko długa nasadka 10. Strona gorąca turbo nie jest popękana przy klapce? Edytowane 12 Września 2016 przez ?ukasz13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guns88 2 Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Tzn po zdjeciu kata nie możesz dostać się do regulacji? jest załozona blaszka zabezpieczająca na nakretki? jesli nie ma to do regulacji nie trzeba nawet nic odkręcać czy ruszać można to zrobić na kompletnym aucie potrzebna tylko długa nasadka 10. Strona gorąca turbo nie jest popękana przy klapce? Tak wygląda Turbo z gorącej strony. Nakrętka na którą się nie mieścił klucz. Logi z odpiętym N75: http://vaglog.pl/log_277903.html W dziale 'diagnostyka VAG' wrzucam więcej najnowszych logów, jakby ktoś chciał zobaczyć. Tutaj nie będę robić śmietnika Edytowane 13 Września 2016 przez Guns88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się