Arek8888 25 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Witam. Generalnie, kontrolka rezerwy paliwa powinna zaświecać się, gdy paliwa w zbiorniku jest stosunkowo niewiele. Natomiast u mnie, raz na jakiś czas, kontrolka zaświeca się nawet wtedy gdy wskazówka pokazuje połowę zbiornika. Może ktoś wie, skąd kontrolka czerpie sygnał? Czy w pływaku jest jakiś styk, który gdy jest mało paliwa włącza zasilanie kontrolki? Czy to idzie przez komputer? Bo jakim cudem może zaświecić się rezerwa skoro wskazówka pokazuje połowę zbiornika? Dodam, że auto to A4 B5 1.9 TDI AFN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Sygnał idzie bezpośrednio z pływaka w baku. Czy jeśli zapala Ci się kontrolka przy wskazówce na połowie baku to masz faktycznie pół baku paliwa, czy końcówkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Ogólnie pływak oszukuje, ale kontrolka zapala się nawet wtedy gdy jestem świeżo po zatankowaniu i wygląda to w taki sposób, że wskazówka pokazuje na przykład połowę baku, a kontrolka się zaświeca. Czy to możliwe, że pływak opada na dno zbiornika, kontrolka się zaświeca, a wskazówka pokazuje że jest połowa zbiornika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Pływak nie może opaść na dno jeśli jest paliwo. Wtedy nie nazywał by to się pływak Albo ścieżki na pływaku się wywarły, albo styki w kostce zaśniedziały, albo awaria licznika. Test zegarów vagiem robiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek8888 25 Opublikowano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Dzięki za rady Nie robiłem testu VAGiem, a na czym polega taki test? Byłbym wdzięczny za drobną instrukcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Podpinasz VAG, wchodzisz w "instruments" a następnie "output test". Jak masz "Polski VAG 2.5" to wchodzisz w "licznik" i "test wyjść". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się