Łukasz Pawłowski Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Witam , zrobiłem dzisiaj logi dynamiczne swojego AEB wg opisu znalezionego na forum :grupy 002+007, 003+025, 002+013 mam nadzieję że poprawnie . Czy mógłby ktoś rzucic okiem co z nich wynika ? Generalnie zmagam się z problemem sporadycznego szarpania podczas przyspieszania . Błędów nie ma . Logi : http://vaglog.pl/log_278058.html http://vaglog.pl/log_278057.html http://vaglog.pl/log_278056.html
--Rafcio-- Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Masz duze stukowe, sprawdz swiece cewki, szczelność dolotu. Za szarpanie w 90% przypadków odpowiada cewka lub cewki Edytowane 13 Września 2016 przez --Rafcio--
Łukasz Pawłowski Opublikowano 13 Września 2016 Autor Opublikowano 13 Września 2016 hmmnm .. moje świece mają ze 22 000 to chyba już czas na nie . dolot mam szczelny . a cewki już wcześniej podejrzewałem bo silnik podszarpuje jakby nie palił na 1 cylinder ale jak sprawdzic czy sa do wymiany ? vagiem ? w ciemno to troche szkoda kilka stówek wykładać
Łukasz13 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Logi na pb były tak? Problem wystepuje na pb i na lpg? Proponuję Ci odpięcie na chwile akumulatora żeby wykasowały się adaptacje i zrobić jeszcze raz logi i od razu sprawdzić czy szarpanie dalej występuje tylko na pb.
Łukasz Pawłowski Opublikowano 13 Września 2016 Autor Opublikowano 13 Września 2016 szarpanie występuje na pb i na lpg . Tylko na lpg jakby bardziej odczuwalne . logi zrobione na pb . już wcześniej odłączałem aku żeby skasowały sie adaptacje .potem adaptacja przepustnicy (wkładałem już 2 różne przepustnice) i szarpanie występuje nadal ale nie zawsze czasami nawet na jałowym obroty delikatnie spadną i poszarpie silnikiem
--Rafcio-- Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Padajaca cewka daje najpierw znac na lpg, skoro juz na pb daje znac to niedługo wysiądzie całkiem, w 1.8T AEB nie sprawdzisz vagiem bo sterownik jest bardzo ograniczony, musisz zakupic 1-2 sprawne, podmieniac i robić jazdy próbne. Edytowane 13 Września 2016 przez --Rafcio--
Łukasz Pawłowski Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 A wypadanie zaplonow mozna sprawdzic vagiem w tym silniku ? to tez by mnie naprowadzilo na padajaca cewke Wysłane z mojego HUMMER H5 przy użyciu Tapatalka
--Rafcio-- Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Napisałem Ci post wyżej ze w AEB jest bardzo ograniczona diagnostyka i nie ma on bloku gdzie można sprawdzić wypadanie zapłonu.
Łukasz Pawłowski Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) ok dzięki nie skumałem ,że chodziło Ci wcześniej o brak możliwości sprawdzenia wypadających zapłonów . Wygląda na to ,że cewki są ok. udało mi się uchwycic moment nierównej pracy na jałowym i odpinając cewki okazało się ,że nie chodzi drugi cylinder . Po zamianie cewek okazało się że nadal nie pali drugi . następnie zamieniłem jeszcze świece ale już szarpanie się skończyło . stawiam na moduł wzmacniania zapłonu bo z jakiegoś powodu ma pękniętą obudowe . Jakieś 3 tygodnie temu wymieniłem świece ,cewki i modul wzmocnienia zapłonu szarpania nie ma i zasadniczo z zapłonem wszystko gra .pozostał tylko jeden problem ,mianowicie podczas dojeżdzania do np. skrzyzowania po wcisnięciu sprzęgła obroty spadają do mniej wiecej 1000 a następnie rosną do ok 1700 i spadaja spowrotem i tak w kółko do zatrzymania auta zarówno na gazie jak i na benzynie . Na postoju nie występuje . błędów brak . Czym to moze być spowodowane ? Edytowane 18 Września 2016 przez Łukasz Pawłowski
--Rafcio-- Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 U mnie było tak jak miałem dziurawy DV (zawor upustowy) i padniętą sondę lambda
Łukasz Pawłowski Opublikowano 14 Października 2016 Autor Opublikowano 14 Października 2016 sprawdze na początek tą DV'ke, kiedys ją tam wymieniałem bo nie trzymała .ale włożyłem od jakiegoś TDI bo miałem pod ręką . zobacze czy trzyma .
--Rafcio-- Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Chyba nie bardzo sie rozumiemy bo w TDI nie ma DV.
Łukasz Pawłowski Opublikowano 16 Października 2016 Autor Opublikowano 16 Października 2016 rozumiemy się ,spokojnie. Tylko ,że mój zawór był opisany TDI i gość na szrocie twierdził że tak jest , A ja się nie zastanawiałem czy tdi maja taki zawór. dziwna sprawa to nie wiem od czego założyłem , na pewno od jakiegoś VW DV jest sprawny a po numerze widzę ,że może być od 2,7 biturbo . mimo to ktoś go markerem opisał TDI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się