pablo15005 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Witam. Mam pewien problem, przy 50km/h slychac wyrazne wycie w przednim prawym kole. Szybciej jadac mniej slychac ale slychac. Na zbieznosci mi kiedys powiedziano ze gdzies z tej strony jest luz. Lozysko wymienialem opony podmieniane i dalej lipa.. jakies podpowiedzi od czegoo zaczac?
pulpecik Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Łożysko, opona, tarcza z klockiem(np, rant z korozją rozrośnięty), osłona tarczy... Chyba nic tam więcej nie zawyje. Na zakrętach się potęguje? "gdzieś jest luz"...jakby luz był na gałkach spory i powodował krytyczne zmiany w zbieżności, kącie to może powodować wycie opony, ewentualnie opon. Ustawili zbieżność? Odmówili?
pablo15005 Opublikowano 13 Września 2016 Autor Opublikowano 13 Września 2016 to tak, tarcze mam do przetoczenia plus wymiana klockow bo jest osad na tarczy i nie chce zejsc, podobno przetoczenie i nowy kolecek zalatwi sprawe. Auto jest na dosyc sporej glebie -90mm +-. Ale ten dzwiek jest tylko na tym kole, opony podmienialem i to samo, w zakretach jakby inaczej sie potegowal dzwiek. Koles ustawil zbieznosc ruszyk kierownica prawo lewo i wyszlo mu ze gdzies jest delikatny luz, ale pieniadz wzial i dowidzenia nie dociekal gdzie co i jak ... Dodam ze jak lecilem autostrada na zimowkach plus auto pare cm w gore podniesione na betonowych autostradach czuc ze prawe kola gdzies ma luz. W zimie max 50km/h jazda bo autem wozi po jezdni... borykam sie z tym problemem juz dlugi czas i brak rozwiazania. Wszedzie sztywno caly zawias wymienione drazki koncowki a poprawy brak
pulpecik Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Cudów nie ma. Gdzieś jest luz to albo nie wymieniłeś wszystkiego, albo na popsute. Stawiam, że przy braku poprawy to pierwsze. Drążki wkręcane w maglownicę ruszałeś? Skoro luz jest tylko na jednej stronie... Ustawił zbieżność, a potem szukał luzu? Nooooo...winszuję. Jak miałeś np. przy skraju luzu zbyt zbieżne, a luz wypchnął koła na rozbieżne przy ustawianiu to masz teraz za zbieżne + Ustawiałem upartym na zawieszeniu z luzami zbieżność uśredniając na ile się dało ale to bzdura moim zdaniem. Zobacz, czy opona nie ociera o co, nie wiem jakie tam rozmiary zastosowałeś i jakie ET kół, a zresztą...nic by mi to nie powiedziało. Nie jestem absolutnie fanem glebienia, nie umiałbym tym jeździć przy mojej impulsywnej naturze ale mniejsza z tym. Moje typy -łożysko. Jeżeli zmieniałeś to...Może klocek wyje na tarczy skoro ma takie narzuty na sobie. Może opona gdzieś lekko zaciąga po jakimś elemencie. Skoro więcej niż 50 zimą się nie da jechać musi być niezła pipa z tym luzem. Znaleźć luz, ustawić geometrię(niech sprawdzą, czy zawiecha się w tolerancjach mieści). Obejrzeć opony i sprawdzić łożysko. Bo niby zmieniane ale na jakie nie piszesz. A wiem z doświadczenia, że wiele firm robi dojazdówki. Kilkaset wiorst i od nowa kłopot.
Marek24 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 A ja stawiam na luz w maglu:) mam to u siebie ale póki nie cieknie nie ruszam jej bo chodzi elegancko tylko wyje i mi postukuje z prawej strony
pablo15005 Opublikowano 16 Września 2016 Autor Opublikowano 16 Września 2016 A ja stawiam na luz w maglu:) mam to u siebie ale póki nie cieknie nie ruszam jej bo chodzi elegancko tylko wyje i mi postukuje z prawej strony Magiel zmieniany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się