Jump to content

Marek24

Pasjonat
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About Marek24

Informacje

  • First name
    Marek
  • Location
    Wrocław Strzelin

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1995
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

612 profile views
  1. kolego twoja podpowiedź była strzałem w 10tkę przednie drzwi pasażera miały zalane tą kostkę mimo że guma dolegała;) wyczyściłem ja przełożyłem 2 piny w inne miejsce i pobór z 0.11 spadł na 0,01 dziękuję ci serdecznie za podpowiedź
  2. Dziękuję za sugestię będę grzebał jak wróci z pracy
  3. czyli teoretycznie jak odłącze kostkę to będę widział że siedzi tak? może głupie pytanie ale jak nie pomagało odczepienie centralki to może ta kostka wcześniej i tak zwarcie robi?
  4. Podpowiesz mi jeszcze czym ewentualnie to wyczyścić?
  5. Właśnie w drzwiach nie sprawdzałem tylko centralny odpinałem nie widziałem że łączone są w przelotkach, więc to sprawdzę nim wezmę się za moduł jest to przed lift centralny jest tylko z kluczyka
  6. Witam wszystkich, moja lepsza połowa posiada polo 9N w którym coś zaczęło kraść prąd więc multimetr do rąk i zacząłem sprawdzać ustało to po wyjęciu bezpiecznika nr 30 5a który według rozpiski odpowiada za moduł, po wyjęciu bezpiecznika nie działają wycieraczki przód centralny nie zamyka auta brak awaryjnych.. więc zacząłem odpinać po kolei kostki od tych podzespołów żeby zlokalizować awarię, moje zdziwienie było ogromne gdy po odpięciu każdej wtyczki kradzież nie ustępowała.. ściągałem nawet boczki żeby każdy centralny odpiąć co nie jest łatwe bo są tam cholerne blachy z pomocą przyszedł kolega który zlokalizował moduł i po wypięciu jego kradzież ustała.. on jest mechanikiem i stwierdził że coś musiało się zewrzeć w module i teraz ciągnie prąd i powiedział że należy go wymienić i zakodować ale on mi tego nie zrobi bo nie zajmuje się elektryką przynajmniej był uczciwy;) pojechałem do elektromechanika który mi powiedział że muszę znaleźć moduł o identycznych numerach i wtedy mi go zakoduje bo innego nie da rady ale mam pytanie czy to prawda że jak włożę inny na próbę bez kodowania to wywali mi komputer immo i całą resztę i wtedy potężne koszta czy po prostu mi podzespoły nie będą działać? pytam ponieważ same moduły o tych numerach znalazlem w cenach od 30 do 70 zł ale on za zakodowanie i wyjęcie mówi że ceny zaczynają się od 200 zł bo musi odkręcić 4śrubki na tors i wypiąć kilka wtyczek gdzie ja beż problemu ten moduł wyciągnę a chciałem drugi wsadzić na próbę czy zniknie pobór napięcia, mam nadzieję że opisałem dokładnie problem i proszę o poradę pozdrawiam
  7. Jak mówisz o tym gumowym to owszem sam zmieniałem płaciłem około 30 zł za Ate i widze do Q nawet teraz na Alle gro
  8. ja bym sprawdził czujnik od recznego może się zepsuł może odłączył najprostsze rozwiązania bym sprawdził
  9. mi strzelił parownik kosztowna sprawa jest bo cały środek wylatuje.. ja od razu wymieniłem nagrzewnicę żeby nie wracać do tego za jakiś czas a stara miała swoje lata
  10. Panowie macie kogoś do montażu tempomatu? niestety Kaju już w B5 nie grzebie
  11. Panowie macie może kogoś kto rozbiera B5 na graty i jest sprawdzonym sprzedawcą?
  12. Dziękuję Ci ślicznie!
  13. Witam, czy posiada ktoś wiedzę jaką długość mają przednie sztywne przewody hamulcowe w a4 1Z? Muszę wymienić ponieważ elastyczne są popękane i na łączeniach które atakowałem różnymi środkami wraz z palnikiem kręcą się razem z nakrętkami więc pewne że pójdą w śmietnik a ciężko mi dokładnie zmierzyć jak auto na lewarku a 2 sprawa jeśli będę wymieniał to po wykręceniu z pompy jeśli będzie wciąż stan płynu to żadnej krzywdy jej nie zrobię prawda?
  14. Masz skilla w ręce dobra robota
×
×
  • Create New...