kaman5151 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Czołem Czytałem wiele tematów podobnych do mojego problemu ale nikt z założycieli tematu nie wskazał przyczyny takich objawów. Z tego co wiem to nie powinno się tak zachowywać ale jednak zachowuje. Po odpaleniu silnika po dłuższym postoju (całkowicie zimny silnik - niezależnie czy to w mroźny czy w ciepły dzień) obroty wskakują na 2 - 2.2 tyś obrotów po czym spadają po około 2 sekundach do wartości 1,200-1400 rpm. Pytanie, czy powinienem się tym przejmować? Co może być tego przyczyną? Zaznaczę, że gdy ruszę na zimnym silniku to zdarzy się czasem, że po wysprzęgleniu obroty ponownie wskakują na wartość 2 tyś obrotów. Na ciepłym silniku a raczej już po 2-3 minutach pracy objawy ponownie nie występują. Tylko zaraz po rozruchu. Przepustnica jest OK, oraz miała adaptację. Jedynie czego nie ma to uszczelki miedzy nią a kolektorem(była wyżarta kiedy rozbierałem przepustnice do czyszczenia). Czy może powodować taki efekt? Ktoś wspominał w innym wątku, że to może być napinacz łańcucha rozrządu - WYMIENIONY, więc tą opcję wykluczamy.
grubcio1980 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Zacznij od zaworka nr 6 odpowietrzenia skrzyni korbowej. Najczęściej to on powoduje falowanie obrotów. W serwisie ok 48 zł. Moją Andżelę uleczył, a ile się nawku....m.
kaman5151 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 Sęk w tym że odpowietrznik był wymieniany 2 tygodnie temu. Co ciekawe stary odpowietrznik był w dobrym stanie ale mimo to wymieniłem go.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się