Redus23 Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Witam. Wiem, że temat był drążony na 150 stron. Od 4 lat jeżdżę na 2.0 ALT i wcześniej kontrolka zapalała się tylko jak było za mało oleju. 2 lata temu po zmianie oleju na Shell 5W40 bardzo rzadko zaglądałem pod maskę bo spalanie oleju niecałe 0,2L na 1000km, więc nie jest źle. Przy zafajdanym eżektorze, rozwalonym czwórniku i zapchanym przewodem od czwórnika do eżektora. Jedynie odma jest nowa z ASO i wcześniej tego problemu nie miałem. Otwieranie maski itd nic pomaga Ktoś rozwiązał problem? jeszcze bede sprawdzał kabel do czujnika, może tak siedzi przyczyna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się