prezesik18 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Witam, mam mały problem z ciut dużym poborem prądu podczas zamkniętego auta. Wynosi 90mA. Z czego: 40mA pobiera instalacja LPG (będzie przerobione aby załączała się dopiero po włączeniu zapłonu). Czyli pozostaje pobór na poziomie 50mA. Dla porównania zmierzyłem dziś u kolegów: b5 97r 1.8pb+lpg - 30-40mA (po odpięciu lpg spada do 10mA) b5 96r 1.6pb - 10-20mA (golas wersja + dołożony alarm) Odłączyłem od klemy plusowej przewody które były przykręcone. Pobór prądu między klemą a akumulatorem wynosił cały czas 0mA, czyli pobór prądu przez alternator jest sprawdzony. Przewód zasilający wzmacniacze + kondensator - 0-10mA (skakało między tymi wartościami) Na przewodzie który zasila wszystkie urządzenia w aucie pobór wynosił 40mA, odłączając poszczególne bezpieczniki pobór spadał o: Bezpiecznik nr 3 - 5mA (odpowiedzialny za oświetlenie schowka) Bezpiecznik nr 4 - 5mA (odpowiedzialny za podświetlenie tablicy rejestracyjnej) Bezpiecznik nr 15 - 10mA (zestaw przyrządów, chodzi o licznik?) Bezpiecznik nr 38 - 20mA (oświetlenie bagażnika, centralny zamek) próbowałem odpinać licznik, climatronic, radio, alarm oraz wzmacniacze i niestety nie mogę poradzić sobie z tym poborem prądu. Może ktoś ma możliwość sprawdzenia jak u niego wygląda pobór na tych bezpiecznikach o których pisałem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się