boberrox 0 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Witam. Mam pewien problem, wydostaje się biały dym z lewej części komory silnika, otóż jak mu dam trochę po garach to po otworzeniu maski, jest biało. Autko to b6 3.0b+g, a więc tak zacznę tym że wymieniałem wszystkie dwie uszczelki pod pokrywą zaworów, ok. 2 tyg. temu. Proszę o jakieś porady w czym może być problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 komp błędu nie wywala żadnego? może kolektor wydechowy nie szczelny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberrox 0 Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 komp błędu nie wywala żadnego? może kolektor wydechowy nie szczelny? nie z kompem wszystko ok. No właśnie sam nie wiem niby to z tych rejonów pochodzi ten biały dym. Możliwe że to by było to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darox5 2 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Kolego, głowica... składa się z 2 części nie jest składana na uszczelce tylko specjalnym środkiem i tam przepuszcza i leje na kolektor wylotowy , a wygląda to na uszczelki pokrywy zaworów. Czyli cały rozrząd do rozebrania. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Jeszcze jedno nie ubywa ci płynu chłodniczego? Jeśli tak to sprawdź czujnik temperatury czasem przepuszcza i też kapie, dymi, smierdzi. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 11 Października 2016 przez darox5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberrox 0 Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) No wlasnie panowie nic nie ubywa ze zbiornika z plynem caly czas jest stan. To gdzies spod glowicy cieknie ? A gdzie ten czujnik sie znajduje orientacyjnie ? Lepiej najpierw sprawdzic fen czujnik niz dobierac sie do glowicy bo to pewnie bardziej kosztowny zabieg :/ A w razie co jaki moze byc orientacyjny koszt zrobienia tej glowicy ? To sie wiąże z remontem ? Edytowane 12 Października 2016 przez boberrox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 jeżeli z wymiano rozrządu coś koło 2 tysiaków robota plus części. jeżeli płynu nie ubywa to raczej odpada zauważył byś że musisz dolewać. Zdejmij osłone (strona kierowcy) lub dolot powietrza (strona pasażera) powinieneś dostrzec wyciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberrox 0 Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Rozrzad jest nowy bo ok 6tys temu zmienialem wiec to odchodzi no od strony kierowcy to odpada bo to ewidentnie od strony pasarzera dymi. Ogarne temat i zapewne zostawie go u mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 tak dla informacji ustawienie rozrządu w tym ustrojstwie jest kosztowne procedura niemal ta sama co przy wymianie spec z pod wawy krzyczy 800zł za ustawienie lub wymiane. Tu w Olsztynie mechanik który kilka już składał za wymianę z ustawieniem bliskim 0 wziął 600zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darox5 2 Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Nic się nie wiąże z remontem poprostu jeśli to jest to, to trzeba zdjąć pokrywy a potem zdjąć tą część głowicy z walkami rozrządu. Czyli rozrząd na nowo do ustawienia. Nie całą głowice bo tam masz uszczelke a tutaj ta składana jest chyba na specjalnej masie uszczelniajacej bez uszczelki i czasem przy wym rozrządu potrafią to naruszyc jeśli składają rozrząd bez or blokad a czasem poprostu jak to się mówi (przyroda) :-D A czujnik wystarczy poświęcić i widać czy mokry. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Pierwsza fota to tutaj przecieka to jest to łączenie gora cześć z walkami a pod srubokretem główna głowica. Ale zawsze od spodu nad kolektorem wydechowym cieknie. Jak popatrzysz na silnik z góry to widać jak byk gdzie jest uszczelka pokry zaworów a pid nią że 3 cm to łączenie. Druga fota tam jest czujnik temperatury Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Budowa głowicy i wycieki. Górna część jest zdejmowania z walkami. Ale mam nadzieję że to Cie nie spotkało. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Października 2016 przez darox5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się